Op Cursus

Post Reply
(Anita) smittie

Op Cursus

Post by (Anita) smittie »

Op Cursus

Via het internet heb ik Joanne, een zeer ervaren dominante vrouw, leren kennen die bereid is om een dag met mij en mijn partner Marja door te brengen om haar in te wijden in de wereld van dominantie. Ik heb al een tijd vrij heftige SM gevoelens. Marja is erg geinteresseerd om maar onervaren en ze is onzeker hoe het aan te pakken. Ik heb ook vrijwel geen ervaring. Nu gaan we een dag op cursus.
We moeten ons om 9 uur s’ochtends melden bij het huis van Joanne, een grote boerderij ergens op het platteland. Als we het erf oprijden, komt Joanne ons tegemoet. Ze is een vrij lange vrouw, gemiddeld gebouwd, en ze draagt min of meer dezelfde kleren als Marja – het was haar gevraagd om als dominatrix gekleed te komen – lange laarzen, leer, enzovoort. Beiden zien ze er indrukwekkend uit – en ik begin het best een beetje eng te vinden – wat zou er allemaal op het programma staan vandaag?
Joanne groet ons uitbundig, ze is heel vriendelijk en ik mag haar gelijk. Nadat we een paar minuutjes gepraat hebben, vraagt ze nog steeds heel vriendelijk of ik even in de auto wil wachten, terwijl zij in het huis een aantal dingen met Marja gaat bespreken. Als ik bevestigend antwoord, vervolgt ze onmiddelijk, een stuk strenger nu maar nog steeds vriendelijk, met een opdracht: Ik moet mijn kleren uittrekken tot ik volledig naakt ben, en de kleren dan in de achterbak van de auto leggen. Daarna moet ik in de auto gaan zitten en wachten tot ik naar binnen geroepen word.
Joanne en Marja lopen de 50 meter van de auto naar de voordeur en ik begin me uit te kleden. Zoals me opgedragen leg ik de kleren achterin, en ga poedelnaakt voorin de auto zitten. Ik ben aan de ene kant best opgelaten, dit is volledig nieuw terrein voor me, maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg spannend en heel erg lekker om naakt in de auto te zitten waar iedereen me kan zien.