Op Cursus

Post Reply
(Anita) smittie

Op Cursus

Post by (Anita) smittie »

Op Cursus

Via het internet heb ik Joanne, een zeer ervaren dominante vrouw, leren kennen die bereid is om een dag met mij en mijn partner Marja door te brengen om haar in te wijden in de wereld van dominantie. Ik heb al een tijd vrij heftige SM gevoelens. Marja is erg geinteresseerd om maar onervaren en ze is onzeker hoe het aan te pakken. Ik heb ook vrijwel geen ervaring. Nu gaan we een dag op cursus.
We moeten ons om 9 uur s’ochtends melden bij het huis van Joanne, een grote boerderij ergens op het platteland. Als we het erf oprijden, komt Joanne ons tegemoet. Ze is een vrij lange vrouw, gemiddeld gebouwd, en ze draagt min of meer dezelfde kleren als Marja – het was haar gevraagd om als dominatrix gekleed te komen – lange laarzen, leer, enzovoort. Beiden zien ze er indrukwekkend uit – en ik begin het best een beetje eng te vinden – wat zou er allemaal op het programma staan vandaag?
Joanne groet ons uitbundig, ze is heel vriendelijk en ik mag haar gelijk. Nadat we een paar minuutjes gepraat hebben, vraagt ze nog steeds heel vriendelijk of ik even in de auto wil wachten, terwijl zij in het huis een aantal dingen met Marja gaat bespreken. Als ik bevestigend antwoord, vervolgt ze onmiddelijk, een stuk strenger nu maar nog steeds vriendelijk, met een opdracht: Ik moet mijn kleren uittrekken tot ik volledig naakt ben, en de kleren dan in de achterbak van de auto leggen. Daarna moet ik in de auto gaan zitten en wachten tot ik naar binnen geroepen word.
Joanne en Marja lopen de 50 meter van de auto naar de voordeur en ik begin me uit te kleden. Zoals me opgedragen leg ik de kleren achterin, en ga poedelnaakt voorin de auto zitten. Ik ben aan de ene kant best opgelaten, dit is volledig nieuw terrein voor me, maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg spannend en heel erg lekker om naakt in de auto te zitten waar iedereen me kan zien.
Na ongeveer 20 minuten komt Marja naar buiten en wenkt me naar het huis te komen. Nu ik het hele erf in mijn nakie moet oversteken, wordt het toch wel duidelijk dat ik dit wel lekker begin te vinden. Als ik bij de deur aankom heb ik een halve stijve en ik schaam toch wel echt een beetje dat ik zo direct naakt, met een half harde lul, voor een mij volledig vreemde vrouw zal staan.
We lopen samen naar binnen, Marja zegt niks tegen me, en dan een ruime huiskamer in waar Joanne op een zwarte leren bank zit en ze wijst mij een plek waar ik kan gaan zitten. Marja gaat naast Joanne zitten, zodat ik min of meer tegenover hun beiden kom te zitten. Ik voel me toch wel erg naakt, met twee volledig geklede vrouwen die beiden naar mijn lul zitten te kijken.
Joanne begint uit te leggen wat het programma is voor vandaag. We zullen eerst eens uitgebreid naar mijn checklist gaan kijken – Marja heeft deze nog niet gezien, en ik zal de gelegenheid krijgen om uit te leggen wat ik bedoel met bepaalde antwoorden. Daarna zal Marja uitgebreid de gelegenheid krijgen om een en ander in de praktijk uit te proberen. Ik ben hier om als lijdend voorwerp te dienen voor Marja’s training in dominantie.
Bij het idee dat ik alle antwoorden in de checklist in detail moet uitleggen en illustreren met voorbeelden aan Marja en Joanne is mijn pik nu echt keihard geworden. Vooral omdat er de mogelijkheid bestaat dat alles in de praktijk gebracht kan worden gedurende de rest van de dag. Joanne pakt een kopie van de checklist en ze vraagt ons of we het verschil weten tussen harde en softe grenzen. Marja weet niet wat ze bedoelt en Joanne legt het verschil uit tussen de twee. Dan, ongetwijfeld ter illustratie, vraagt ze me een aantal antwoorden toe te lichten. Ik heb bijvoorbeeld een harde nee gescoort bij alles dat te maken heeft met plas en poepsex maar een zachte nee bij alle vormen van sex met mannen. Waarom?

Dit is moeilijk. Wil ik sex met mannen? Nee. Geen ervaring en dat wil ik graag zo houden. Maar... het idee dat ik gedwongen word om iets te doen vind ik vreselijk geil. Ik kan mij herinneren dat toen ik deze antwoorden gaf, een voorstelling had van hoe ik naakt en vastgebonden heel hard op mijn billen geslagen werd tot ik de pik van een man in mijn mond nam. Maar ik word misselijk bij het idee van plas en poepsex en kan me geen voorstelling maken dat dat ooit interessant zou zijn voor me. Ik leg dit uit aan allebei mijn meesteressen en Joanne zegt dat dit een prima uitleg is van het verschil tussen harde en zachte grenzen.Zo gaan we nog een tijdje door. Bij de vieren en vijfen in de checklist vraagt Joanne me toe te lichten waarom ik dit lekker of fijn vind. Het praten over gedwongen naakt, vastbinden, opdrachten uitvoeren, spanking op mijn blote billen, etc. vind ik erg fijn en ik heb het behoorlijk naar mijn zin. Het is heerlijk om gedwongen te worden mijn fantasieen uit te spreken voor Marja en Joanne. Marja ondertussen leert alles over het juiste gebruik van zweepjes, collars, etc. Ik begin te verlangen naar de praktijk sessies. Joanne en Marja praten over allerlei kanten van BSDM, aan de hand van de checklist, en dus constant verwijzend naar wat ik wel of niet lekker zo vinden. Dat terwijl ik naakt voor ze zit. Marja leert zo in theorie wat het betekent om dominant te zijn, terwijl ik een geweldige tijd heb anticiperend of wat misschien gaat komen. Dan stelt Joanne voor om de bondage kant van de BSDM in wat meer detail te behandelen. Aan de hand van een aantal fotos laat ze zien aan Marja wat zoal mogelijk is in het vastbinden van een sub. De mannen en vrouwen op de fotos zijn op de meest originele en rigoreuze manieren vastgebonden met touw, kettingen, boeien, etc. Ze laat fotos zien van mensen die vertikaal en horizontaal omhoog getakeld zijn en van mannen en vrouwen in kooien, japanse bondage, etc. Dan is het uiteindelijk tijd voor de eerste praktijkles. Joanne vraagt me op te staan. Marja leert om me op de meeste simpele manier stevig vast te binden. Ik krijg een leren halsband, polsboeien en enkelboeien om. De polsboeien worden in mijn nek vastgemaakt aan de halsband zodat ik op geen enkele mogelijkheid mijn handen voor me kan houden om mijn borst, buik, of geslachtsdelen te beschermen. Tevens worden de enkelboeien vastgemaakt aan een lange spreidstang zodat mijn benen gedwongen uit elkaar worden gehouden. Het is tijd voor de volgende fase. Er wordt mij een blindoek voorgebonden. Ik sta nu volledig naakt, geblindoekt, met mijn armen in mijn nek en in gedwongen spreidstand met mijn benen, voor Joanne en Marja. Joanne stelt voor dat we een spelletje spelen om mij te testen hoeveel ik heb geleerd van de ochtend sessies toen we het over zweepjes en dergelijke hadden. Het voorstel is dat ik geslagen zal worden op mijn blote billen met een zweep, hand, plak, pollepel, haarborstel, riem, cane, of wat dan ook voorhanden is. Dan is het aan mij om te raden waar ik mee geslagen ben. Als ik het juist heb prima – dan eindigt het daarbij, maar als ik het mis raad, krijg ik nog tien slagen met dat specifieke voorwerp, waarbij de intensiteit langzaam maar zeker zal toenemen. Het is echt ontzettend spannend, hier zo naakt te staan en volledig overgeleverd te zijn aan deze twee vrouwen. Ik weet dat het heel moeilijk zal zijn om juist te raden en verheug me juist op het feit dat ik het mis zal hebben. Bij die gedachte wordt mijn pik stijf. Joanne en Marja vinden het erg leuk dat ik dit zichtbaar zo lekker vind en maken duidelijk aan mij dat dit niet ongemerkt gaat. De eerste slagen zijn vrij aangenaam – niet echt pijnlijk, meer lekker. Ik word 3 of 4 keer geslagen en dan word mij gevraagd waarmee ik geslagen ben. Ik raad juist dat het een leren riem is geweest. Dit is toevallig een van de weinige ervaringen die ik heb gehad met Marja want ze heeft me een aantal keren (op mijn initiatief) geslagen met een riem. Dan word ik weer geslagen – nu duidelijk met een totaal ander voorwerp – misschien een plak of een borstel. Ik zit er naast dit keer, het was een houten lepel. Ik zet me schrap voor de extra tien slagen – het wordt me duidelijk dat dit ook een oefening voor Marja is, het wordt haar opgedragen om de intensiteit langzaam op te voeren. De laatste slagen zijn pijnlijk maar nog steeds goed verdraagzaaam. De volgende slagen zijn met een zweepje op mijn pik en ballen. Hier weet ik vrij zeker wat voor zweepje het is, maar raad expres verkeerd omdat ik graag nog even door wil genieten van de zweepslagen op mijn stijve pik. En zo gaat het door. Soms raad ik goed, maar vaker zit ik er volkomen naast. Mijn billen worden ondertussen behoorlijk onderhanden genomen en ik voel dat ze er ongetwijfeld behoorlijk rood uit beginnen te zien. De cane raad ik gelukkig goed, zodat ik niet te lang onderworpen word aan een echte caning – dit doet toch wel pijn! Ik ben nog nooit zo onder handen genomen. Ik voel me in een soort trance, de pijn en vernedering en machteloosheid en naaktheid komen samen in een fantastisch gevoel. Ik geloof niet dat ik me ooit zo ontzettend geil heb gevoeld als nu. Uiteindelijk kondigt Joanne aan dat het tijd is voor de lunch. Ze vertelt dat ze nog een aantal andere mensen heeft uitgenodigd voor de lunch en dat ik verantwoordelijk zal zijn voor het opdienen van de lunch. Naakt, met de boeien nog steeds om, zodat, indien nodig, ik snel vastgebonden kan worden voor een spanking. Ik word gewdongen op mijn knieen te gaan zitten en af te wachten wat komen gaat. Met mijn blinddoek nog steeds om kan ik eigenlijk alleen op geluid afgaan om te raden wat er allemaal gebeurt. Joanne en Marja verlaten de ruimte waar ik mij bevind en het wordt heel stil – ik word alleen gelaten met mijn gedachten en gevoelens. Naar mijn gevoel zit ik hier behoorijk lang en een aantal keren hoor ik de bel gaan en ik hoor stemmen ergens anders in het huis, er wordt gelachen en luid gepraat. Dan gaat de deur open en hoor ik een groep mensen dichterbij komen. Het klinkt alsof er zeker vier of vijf, maar misschien zelfs meer mensen de kamer binnenkomen. Er wordt behoorijk gelachen en ik hoor zelfs een of twee mensen fluiten. Ik hoor ook minimaal twee mannenstemmen. Joanne’s stem kan ik duidelijk onderscheiden omdat zij duidelijk de leiding neemt – ze begint tegen mij te praten. ‘Zo slaaf, ik heb een aantal andere mensen uitgenodigd – zij blijven in ieder geval voor de lunch. Zo direct mag je ons bedienen maar voor de lunch wil ik hen voorstellen aan jou. Zij zijn hier allen om kennis te maken met SM en te voelen hoe het is om dominant te zijn – ze zijn allen onervaren en vandaag zullen zij jou gebruiken om dingen uit te proberen en om hun fantasieen werkelijkheid te maken. Je dient iedereen hier te behandelen alsof je hun slaaf bent. Indien zij jou iets opdragen dan doe je dat. Ik wil dat je ze verwend, dat ze een hoop plezier beleven aan jou. Is dat duidelijk?’ Ik ril van de spanning en antwoord bevestigend. De blinddoek wordt afgedaan en ik zie een groep mensen op ongeveer twee meter bij me vandaan – ik tel acht mensen, van verschillende leeftijden, en in normale alledaagse kleding. Er zijn drie mannen en vijf vrouwen, inclusief Marja die wat op de achtergrond grijnzend naar me kijkt, en Joanne die het dichtst bij me staat. ‘Slaaf, ik wil dat je een voor een deze vriendelijke mensen groet. Kruip op je knieen naar ze toe, en stel je voor aan ze. Dan vraag je, een voor een, wat jij als slaaf voor ze kan betekenen. Zij hebben de vrijheid om met je te doen wat ze willen. Jij doet wat ze van je verlangen. OK?’ Deze woorden maken me geweldig geil. Ik wist dat ik masochistische gevoelens had, maar ik had geen idee dat ik zo ongelofelijk opgewonden zou kunnen raken van een situatie zoals deze. Volledig naakt, hulpeloos vastgebonden, en met mijn blote billen overgeleverd aan een hele groep mensen die niets liever willen dan zich uitleven op mij, hun aller eerste sexslaaf
Ik ben ook bang, maar ik heb geen moment een vervelend gevoel, de angst is geen vervelend gevoel. Het maakt me geil en opgewonden. Ik voel een diep vertrouwen in Joanne en Marja, en dat er uiteindelijk niks echt mis kan gaan. De angst vertaalt zich dus in een gevoel van opgewonden hulpeloosheid, een lekker en zeer bijzonder gevoel. Het voelt alsof ik mijn hele leven hier op gewacht heb, en alsof ik mijn hele level hier naar toe heb geleefd. Eigenlijk kan vanaf nu niks meer mis gaan – dit is totale perfectie – en ik merk dat ik een geweldige, diepe, gemeende glimlach laat zien, naast een hele harde, stijve, kloppende pik. Mijn handen zijn in de handboeien nog steeds vastgebonden in mijn nek en mijn enkels zijn nog steeds wijd uit elkaar vastgebonden via de spreidstand, dus ik moet oppassen dat ik niet mijn evenwicht verlies als ik richting de groep kruip. Als eerste kies ik een van de vrouwen uit en ga vlak voor haar zitten. Ik zeg: ‘Aangenaam, ik ben uw slaaf vandaag, wat kan ik voor u betekenen?’ De vrouw kijkt me glimlachend aan en zonder iets te zeggen pakt ze me bij mijn haar en duwt mijn hoofd naar beneden – tot mijn voorhoofd op de grond rust. Mijn blote kont steekt nu hoog de lucht in, en mijn ballen en pik hangen nu vrij te bungelen tussen mijn gespreide benen. ‘Ik hou ervan mannen in deze positie te zien’, zegt ze. ‘Ik vind het heerlijk om jou zo hulpeloos te zien. Ik heb vaak gefantaseerd dat ik een man zo zou vastbinden en hem dan hard op zijn billen te slaan met een zweep, om hem te laten voelen wie de baas is.’ Ik zit diep voorover gebogen met mijn hoofd op de grond, mijn blote billen hoog in de lucht en mijn benen wijd uit elkaar. Dan hoor ik een zwiepend geluid en voel ik een scherpe pijn op mijn billen. Het doet behoorlijk pijn. Het wordt me duidelijk dat ik hard met een zweep op mijn billen geslagen wordt. Ik krijg geen tijd om bij te komen want de slagen volgen elkaar in een hoog tempo op. Het doet heel erg pijn en de tranen springen me in de ogen. Tegelijkertijd voelt het goed en lekker en geil. Ik begin te begrijpen dat de pijn toch wel erg goed voelt. Dat de scherpe pijn op mijn billen, samen met het gevoel van naaktheid en hulpeloosheid, mij geweldig geil maakt. Het wordt nu toch wel echt duidelijk – ik ben een masochist, ik hou hiervan, en ik wil meer, meer, meer!! Dan houdt ze abrupt op. Het heeft misschien een minuut geduurdt en ze heeft me behoorlijk hard geslagen met de zweep. Zeker 15 of 20 keer. Ik voel mijn blote billen nagloeien en het voelt fantastisch. Ik kreun wat na en zonder me hier echt bewust van te zijn zeg ik: ‘Dank u wel, meesteres’. Joanne reageert goedkeurend: ‘Goed zo slaaf, ik ben blij dat je zonder ik het hoef te vragen jouw meesteres van de afgelopen minuten bedankt hebt. Wie volgt?’ Een van de mannen steekt zijn hand op. ‘Ha!’ zegt Joanne, ‘slaaf, kruip naar jouw meester toe en stel je voor aan hem!’ Ik doe wat me gevraagd word en kruip richting de man. Als ik geknield voor hem zit stel ik me op dezelfde manier voor als de vorige keer. Ik zeg: ‘Aangenaam, ik ben uw slaaf vandaag, wat kan ik voor u betekenen?’ De man wenkt naar de andere twee mannen en ze komen ook voor me staan. Nu staan er drie mannen – volledig aangekleed – voor me terwijl ik volledig naakt en geknield voor ze zit. Er wordt wat overlegd tussen hen en Joanne en het resultaat is dat ik weer geblinddoekt word. Mijn handen zijn nog steeds vastgebonden in mijn nek en mijn enkels zijn nog steeds wijd gespreid vastgebonden. Ik hoor een mannenstem ‘Slaaf, hoe zou je het vinden om gedwongen te worden ons alle drie oraal te bevredigen?’ Ik schrik. Ik heb nog nooit op welke manier dan ook seks gehad met een man. Het is moeilijk – aan de ene kant wil ik dit echt niet, aan de andere kant voel ik me geil bij het idee gedwongen te worden iets te doen dat ik echt niet wil. Het duurt lang tot ik antwoord: ‘Ik wil het niet’, zeg ik, ‘maar als ik gedwongen word kan ik natuurlijk niet anders. En als ik niet doe wat me gevraagd word, en ik word hard geslagen om me te dwingen het te doen, dan kan ik uiteindelijk niks anders doen dan gehoorzamen. Maar ik verwacht dat het wel even zal duren tot ik toegeef’. Ik weet niet waar dit vandaan komt, ik schrik van mezelf. Ik heb hen nu eigenlijk een vrijbrief gegeven om me net zo lang te slaan tot ik toegeef en de mannen zal pijpen. Dit idee, raar genoeg, geeft me zo’n geil gevoel dat mijn pik weer volledig hard wordt.‘Goed – dat is duidelijk’, hoor ik Joanne zeggen. Ik voel een hand in mijn haar en ik word hardhandig naar voren geduwd. Ik voel dat mijn gezicht een een stijve pik raakt en ik hoor verschillende mensen roepen: ‘In je mond!’, ‘Pijpen slaaf!’. Ik voel een duidelijke weerstand en reageer niet. ‘Hij moet gedwongen worden, jongens!’, hoor ik iemand zeggen, ‘laten we hem een goed hard pak slaag voor zijn blote billen geven tot dat hij toegeeft’. Ik word nog iets verder voorover gedwongen en ik voel dat mijn billen wijd uit elkaar en hoog in de lucht aangeboden worden aan wie dan ook die behoefte heeft mij een afstraffing te geven. ‘Slaaf, tel mee!’, hoor ik Joanne zeggen. ‘En als je klaar bent om je opdracht uit te voeren, horen we het wel! OK, iedereen die wil meedoen, ga je gang! Pak een van de zwepen, een riem, een leren plak, een rietje, en ga je gang. Jullie kunnen vrij oefenen tot dat ik zeg dat het genoeg is!’ Dan begint het. De slagen volgen elkaar snel op en het blijkt dat meerdere mensen meedoen. Ik ben een proefkonijn voor een hele groep beginnende meesters en meesteressen en ze leven zich behoorlijk op me uit. Het doet heel erg pijn. Ik schreeuw het uit en de tranen springen me in de ogen. Ondertussen probeer ik bij elke slag hardop mee te tellen. De pijn wordt ondragelijk en als ik rond de vijftig slagen heb geteld smeek ik of ze willen stoppen. Als Joanne uiteindelijk roept dat iedereen moet stoppen, krijg ik even rust. Mijn billen voelen heel pijnlijk en het zou me niks verbazen als ik behoorlijke striemen heb. Dan hoor ik Joanne: ‘Goed zo slaaf, ben je er klaar voor?’ Op het zelfde moment voel ik een scherpe zweepslag op mijn pijnlijke billen. Ik voel een hand in mijn haar en ik word hardhandig naar voren getrokken tot dat mijn mond de harde pik raakt van een van de mannen. ‘Pijpen jij, nu!’ hoor ik en weer word ik hard op mijn billen geslagen. Ik voel dat ik niet anders kan dan de pik in mijn mond nemen. Ik begin te pijpen – ik doe wat vele vrouwen bij mij hebben gedaan en probeer te herinneren hoe zij dat eigenlijk deden. Ik ga langzaam met mijn mond op en neer over de harde pik en probeer echt mijn best te doen. Ik proef de man in mijn mond, het smaakt eigenlijk niet eens heel slecht. Ondertussen word ik – zachter nu – op mijn billen geslagen en ik bedenk me dat ik waarschijnlijk nog nooit in mijn hele leven zo geil ben geweest als nu.
Post Reply