Meesteressenontspanning

Post Reply
(Anita) smittie

Meesteressenontspanning

Post by (Anita) smittie »

Meesteressenontspanning

Het is zeven uur. Hij zal inmiddels wel onderweg zijn. Tijd dus om in actie te komen. Dit zal een avond worden, waarop alles om mij draait. Hij zal er niet toe doen. Zijn wensen en verlangens zullen niets zijn, omdat die van mij de rest van de avond op de voorgrond moeten staan en ook zullen staan. Dat hij daaraan dan nog een beetje lol en misschien zelfs genot beleeft, moet hij maar zien als mooi meegenomen, maar het doel van deze avond is het zeker niet. Ik wil vertroeteld worden, verzorgd worden op de manier waar ik zin in heb.
Misschien moet ik hem eerst maar eens duidelijk maken dat ik vanavond de baas zal zijn en dat hij zich maar heeft te schikken naar mijn wensen. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks. Ik zal hem maar eens even gaan pesten. Ik pak de telefoon en bel hem op zijn mobiele nummer, ervan uitgaand dat hij nu wel in de auto zit. Ik heb goed gegokt. Op het moment dat hij de telefoon opneemt, hoor ik het geraas van het verkeer om hem heen. Gelukkig heeft hij een goede installatie in zijn auto, zodat ik weet dat hij mij goed verstaat en ook ik kan hem zonder enig probleem horen. Trouwens, als dat niet zo zou zijn, moet hij maar wat duidelijker spreken, toch ?
Ik besluit hem maar meteen duidelijk te maken hoe de zaken ervoor staan en spreek hem aan, zoals ik hem de rest van de avond ook wil aanspreken: “Dag, slaaf.” Het is even stil aan de andere kant van de lijn. Hij moet kennelijk weer even wennen aan de situatie. Dan klinkt het “Dag, Meesteres, hoe is het met u?”duidelijk in mijn oor. Ik antwoord hem dat het met mij goed gaat en vraag hem waar hij rijdt op dat moment. Hij is dichterbij dan ik dacht, want zijn antwoord luidt:”Tussen Gouda en Zoetermeer, Meesteres.” Ik denk vlug na. De opdracht die ik hem wilde geven, had ik bedacht voor een plek die ver voor Amersfoort lag. Daar zou hij gemakkelijker uit te voeren zijn, omdat het in die omgeving nu eenmaal rustiger is dan in dit deel van het land. Maar niet getreurd. Het uitvoeren van de opdracht is zijn probleem, niet het mijne. Wacht, ik maak het nog even spannender. “Slaaf, je weet dat er meteen na Zoetermeer een parkeerplaats is bij het Texaco-tankstation. Zodra je daar bent, rijd je naar het uiterste puntje van die parkeerplaats. Je zet daar je auto neer, zet de motor af en belt mij meteen daarna terug”. Ik hang meteen na het geven van die opdracht op en geniet al van de gedachten die zich nu in zijn hoofd zullen afspelen.
Maar tijd voor mezelf. Ik kijk nog even in de spiegel om te constateren dat ik er weer goed genoeg uitzie om hem straks voor me te laten kronkelen. Eigenlijk zou ik van alles willen gaan doen nu, maar daar zit zoveel bij wat ik hem straks kan laten doen, dat ik maar gewoon even op de bank neerzak. Als hij al voorbij Gouda is, zal zijn telefoontje niet echt lang op zich laten wachten.
En ik heb gelijk. Niet al te veel later gaat mijn telefoon. Hij meldt zich keurig met de woorden: “Hier is uw slaaf, Meesteres.” Dat heb ik hem zo geleerd voor die keren dat we het spel spelen (op mijn aangeven, want hij weet nooit van tevoren dat er gespeeld gaat worden). “Goed zo, slaaf. Sta je op het uiterste puntje van de parkeerplaats ?” Hij antwoordt bevestigend en op mijn vraag of er auto’s in de buurt staan, krijg ik te horen dat dat niet het geval is, maar dat er wel steeds auto’s langsrijden. Ik geef hem de volgende opdracht. Hij moet ter plekke zijn gewone slip uittrekken en zijn sm-slip met die handige drukknopen aandoen. Daarna mag hij zijn spijkerbroek weer aantrekken en verder rijden. Terwijl hij dat doet moet hij aan de lijn blijven. Nou, dat geeft me een gesputter. Hij heeft door, dat hij toch enige momenten zo ongeveer met een naakt onderlijf in zijn auto moet zitten en heeft daar kennelijk geen zin in. Maar zoals gewoonlijk ken ik weinig scrupules en stel hem de knijperstraf alvast in het vooruitzicht. Is hij nou helemaal gek geworden om op zo’n manier tegen mijn opdracht in te gaan? Aangezien hij die straf kent en weet, dat hij dan nogal wat pijn voor me zal moeten leiden, hoor ik hem zijn riem openmaken. Hij schuift kennelijk zijn broeken naar beneden, want even later hoor ik het gestommel van zijn voeten. Waarschijnlijk heeft hij zijn sm-spullen in de auto liggen en niet in de achterbak, want uit het gerinkel van gespen kan ik opmaken dat zijn sm-slip aangaat. Niet al te veel minuten later meldt hij me dat hij klaar is. Ik geef hem de opdracht nu naar mij toe te rijden. Ik vertel hem ook, dat hij de voordeur van het slot aan zal treffen en zo naar binnen kan komen. Als hij binnen is, moet hij zich meteen helemaal uitkleden op zijn slip na. Die laatste maak ik zelf wel open op het moment dat het mij uitkomt. Misschien ook wel helemaal niet. “Hoewel …. De knijperstraf nodigt er wel erg toe uit”, giechel ik nog wat. Hij moet vervolgens, als hij uitgekleed is, met zijn rug naar de kamer gaan staan en zijn gezicht naar het raam met zijn handen in zijn nek, zijn benen licht gespreid. Zijn sm-spullen moet hij achter zich neerzetten, zodat hij niet kan zien, wat ik ervan ga gebruiken. Dat alles gezegd hebbend, hang ik op. Ik besluit mezelf toch een glas wijn in te schenken en ga daaraan af en toe nippend aan tafel de krant lezen.Ik schat een beetje de tijd in en ik blijk dat toch redelijk te kunnen, want als ik uit het raam kijk, zie ik dat hij zijn auto al aan het parkeren is. Ik zet de voordeur open op een kiertje en trek me even terug op mijn slaapkamer. Terwijl ik daar wat laatste voorbereidingen tref, hoor ik hem binnenkomen. Uit wat gerammel maak ik op dat hij zijn sm-spullen achter zich heeft neergezet. Ik kijk even voorzichtig om het hoekje en zie, hoe hij zich aan het uitkleden is. Gelukkig duurt het niet al te lang en staat hij al snel keurig met zijn handen in zijn nek en zijn benen licht gespreid naar het raam te kijken. Ik laat hem even een tijdje zo staan, zodat hij het idee krijgt dat hij mooi te kijk staat voor allerlei voorbijgangers. Dat is niet zo, want je kunt door de luxaflex niet echt naar binnen kijken, maar ik laat hem altijd maar in die waan. En ach, aan de voorkant is er toch weinig te zien met die slip aan. En zijn billen zijn voor mij mooi bereikbaar.
Ik loop naar hem toe en zie dat hij even de neiging heeft achterom te kijken, maar die aandrang meteen weer onderdrukt. Goed zo, zo mag ik het graag zien. Ik ga achter hem staan, zodat hij mijn borsten lichtjes tegen zijn rug voelt. Ik weet dat hij dat een prettig gevoel vindt en mij laat het ook niet helemaal koud. Terwijl ik zo achter hem sta, ga ik met mijn handen over zijn borst. Ik kroel een beetje in zijn borsthaar, strijk over zijn tepels om die vervolgens onverwacht vast te pakken en heel hard te knijpen. Zijn mooie positie is meteen ten einde. Hij krimpt in elkaar van de pijn en ik reageer onmiddellijk door met een straf boven op de knijperstraf te dreigen. Ik herhaal mijn strelingen en knijp nog een keer. Nu heeft hij zich goed in de hand. Van positie veranderen doe ik niet, maar ik verplaats mijn handen naar zijn onderlijf. Met mijn linkerhand ga ik over zijn slip heen en ik voel hoe zijn erectie groeit. Hij kan zich op dat gebied nog steeds niet beheersen. Ik knijp even plagend erin en vraag hem dan of ik daar toestemming voor heb gegeven. Heel gedwee antwoordt hij : “Nee, Meesteres”. “Wat was de afspraak, slaaf?” “Dat ik alleen met uw toestemming een erectie mocht krijgen, Meesteres.” En omdat hij zich niet aan die afspraak houdt, heeft hij zijn tweede straf voor deze avond verdiend. Dat dat een straf was, die hij toch wel had gekregen, hoeft hij niet te weten. Terwijl hij zo voor het raam staat, maak ik de drukknopen van zijn slip los en de voorflap van de slip valt naar beneden. Zijn erectie is nu in volle hevigheid zichtbaar en hij denkt dat dat de straf is, die hij voor dat harde ding van hem zal krijgen. Ik maak de riemen verder los en zorg er zo voor dat hij compleet naakt in mijn huiskamer staat. Terwijl hij daar zo staat, maak ik een foto van hem, waarop zijn schaamteloze opwinding goed te zien is.
Maar hij moet zijn slavenversierselen nog krijgen. Dus open ik het sm-koffertje en rommel er wat in. Hé, hij heeft wat nieuwe dingen gekocht. Leuk. Die zal ik straks ook eens uitproberen. Ik leg zijn pols- en enkelboeien klaar, zijn halsband en zijn hoofdkap en geef hem de opdracht die zaken op te zetten en om te doen. Van de halsband wil ik de ring aan de voorkant hebben en niet, zoals anders aan de achterkant. De hoofdkapveter trek ik zelf wel aan, dat hoeft hij niet te doen, want dan zit het allemaal toch maar veel te slap. Even later is hij volledig slaafs ‘aangekleed’ en krijg ik steeds meer het gevoel dat hij echt van mij is. Ik geef hem de opdracht zijn houding weer aan te nemen op dezelfde plaats en trek nog even de rits van zijn kap dicht. Zo. Nu weet hij dat ik echt alleen maar een “Ja, Meesteres” of een “Nee, Meesteres” wil horen en niets meer dan dat. Ik kijk eens even naar een van de nieuwe dingetjes die hij aangeschaft schijnt te hebben. Het is iets dat uit een tweetal riempjes lijkt te bestaan. Het ene riempje loopt van breed naar smal, terwijl het andere, zeer smalle riempje van gelijke breedte blijft. Hoe zit dat nou ? Ineens zie ik het. Het riempje met de verschillende breedte kan ik om zijn penis heen doen, precies onder de eikel. Ik trek zijn voorhuid van zijn inmiddels niet meer zo stijve penis helemaal naar beneden en leg het riempje rondom vlak onder zijn eikel. Dan druk ik de drukknopen onder zijn penis dicht. Dat ziet er mooi uit. Aha, het smalle riempje gaat over de eikel heen, zodat zijn gaatje niet meer te zien is. Zo kan hij op geen enkele manier met zichzelf spelen en dat schijnt net de bedoeling te zijn van dat speeltje. Plotseling zie ik dat er aan de zijkanten van het speeltje ringetjes zitten. “Als ik nou eens ….” Ik pak twee S-haken uit het koffertje en haal die door de ringetjes. Dan pak ik twee gewichten aan de ringetjes. Mooi. Zijn penis wijst nu door de gewichten naar beneden. Zo wil ik het hebben. Met twee karabijnhaken maak ik zijn polsboeien vast aan zijn halsband en hij staat er zo mooi machteloos bij.
Ik stap even achteruit om hem te bekijken en maak een tweede foto van hem. Dan geef ik hem opdracht om naar de badkamer te lopen. Het grote genieten gaat voor mij beginnen. In de badkamer gekomen, moet ik wel wat gniffelen. Dat lopen met die gewichten is niet echt een fraai gezicht, maar wel een leuk beeld. Ik wijs hem welke badolie ik wil gebruiken en vertel hem dat hij het bad moet vullen met niet te warm en niet koud water. Ik doe hem zijn polsboeien af, want die wil ik niet nat laten worden, en ga terug naar de huiskamer. Ik hoor het bad langzaam maar zeker vollopen en als hij mij meldt dat het bad klaar is, ga ik terug met zijn masker in mijn hand. Het masker trek ik voor zijn ogen, zodat hij helemaal niets meer kan zien en hij krijgt de opdracht mij uit te kleden. Ik vertel hem meteen dat de knijperstraf zal beginnen met vijf knijpers en dat er voor elke keer dat hij zogenaamd per ongeluk mijn borsten aanraakt of tussen mijn benen belandt met zijn handen er een knijper bij komt. Mocht hij tijdens het hele verblijf in de badkamer weer een erectie krijgen, dan komen er in een keer vijf knijpers bij. Op mijn vraag of hij de opdracht begrepen heeft, antwoordt hij weer keurig met een “Ja, Meesteres”. Terwijl hij zijn handen uitsteekt om mij van het eerste kledingstuk, draai ik me heel gemeen met de voorkant van mijn lichaam in de richting van zijn handen, zodat een aanraking van mijn borsten niet te vermijden is. “Dat worden dan zes knijpers, slaaf, en hou de rest van de telling zelf maar bij”, bijt ik hem toe. “Ja, Meesteres”. Voorzichtig trekt hij de trui uit, die ik draag. Ook mijn hemdje gaat dezelfde weg. Hij pakt me bij mijn schouders en ik voel hoe hij mijn beha los maakt. Mijn bovenlichaam is nu naakt en hij kan het niet zien. Ik streel even over mijn eigen tepels, terwijl zijn handen de band van mijn broek los maken, de rits naar beneden schuiven en mijn broek over mijn heupen naar beneden duwen. Ik voel hem op zijn knieën zitten en hij vraagt me of ik mijn linkerbeen op wil tillen. In een beweging trekt hij mijn broek over mijn voet heen en trekt mijn schoen uit. Het andere been volgt op dezelfde manier. Zijn handen gaan langs de zijkanten van mijn benen naar boven en trekken daarna voorzichtig mijn slipje uit. Ik sta naakt voor hem, maar hij kan er niet van genieten, want er is niets zichtbaar voor hem. Toch laat het hem niet onberoerd, want zijn penis maakt zachte schokjes. Nee, hij heeft nog geen erectie, maar als ik met hem klaar ben hier in de badkamer, weet ik zeker, dat die vijf knijpers in een keer bij zijn straf zitten.
Ik stap voorzichtig in het bad. Mmmm, de juiste temperatuur. Ik ga in het bad zitten en duw hem een badspons in zijn handen. Ik vertel hem dat ik mijn hele lichaam gesponst wil hebben en dat hij daarbij ook de verboden delen mag aanraken tot ik zeg dat het genoeg is. Hij knielt naast het bad en ik hoor en zie de gewichten die aan zijn speeltje zaten op de vloer terecht komen. “Dat is weer een knijper, slaaf. Ik heb niet gezegd dat je het jezelf gemakkelijk mocht maken. Sta op.” Hij doet meteen wat hem gezegd wordt en staat even later gebukt met de spons in zijn handen te zoeken naar mijn lichaam. Al snel heeft hij mijn schouders gevonden en beweegt hij de spons heerlijk van beneden naar boven en van boven naar beneden. Ik laat hem uitgebreid begaan. Als hij voor de zoveelste keer met de spons over mijn borsten gaat, beveel ik hem daar een tijdje te blijven en ervoor te zorgen dat ze door de spons goed gemasseerd worden. Dat moet wel erg frustrerend voor hem zijn. Hij heeft mijn borsten onder handbereik, maar die spons zit er tussen , dus hij kan alleen de ronding voelen en meer niet, terwijl ik het opperste genot ervan heb. Zijn erectie begint zich langzaam maar zeker te vertonen, maar ik doe net alsof ik nog niets zie. Dan spreid ik mijn benen licht en vertel hem dat de spons daar ook wel eens heen en weer mag gaan. Vliegensvlug voldoet hij aan de opdracht en even later voel ik me heerlijk opgewonden worden en betrap mezelf op af en toe een kreuntje. Zijn penis is nu zo stijf als hij maar kan zijn en wijst door de gewichten naar voren. Ik kijk ernaar, raak even het topje aan, om hem daarna, terwijl hij wat kreunt, te vertellen dat hij de vijf extra knijpers meer dan verdiend heeft. Hij weet, gelukkig voor hem, dat hij nu aan de elf knijpers zit.
Ik draag hem op naar achteren te stappen, want ik wil nog niet klaarkomen, druk hem een handdoek in zijn handen en geef hem te kennen dat ik afgedroogd wil worden. Als ik daarbij zijn handen op mijn huid voel, komt er voor elke keer dat dat gebeurt een knijper bij. Hij vergist zich een tweetal keren, heel toevallig op mijn borsten, en ik besluit dat hij voor die keren dan maar meteen vier knijpers erbij krijgt. Zijn totaal staat nu op vijftien. Ik trek een badjas aan, als ik helemaal keurig ben afgedroogd en maak een ketting aan zijn halsband vast met een karabijnhaak. Ik doe hem zijn polsboeien weer om en maak ook die vast aan zijn halsband, zodat zijn handen onbruikbaar zijn voor hem. Ik trek hem zo achter me aan de huiskamer in. Daar aangekomen haal ik vijftien knijpers uit het koffertje en pak een emmertje. Ik zet hem, nog steeds met zijn masker op, niet al te ver van het emmertje neer en vertel hem, dat hij zijn straf kan verminderen door knijpers in het emmertje te gooien. Elke knijper die raak is, zullen we niet voor de straf gebruiken. Ik maak zijn linkerhand los en een voor een geef ik hem de knijpers aan en een voor een zie ik ze naast het emmertje verdwijnen. “Jammer, hè, nu moeten we ze allemaal voor de straf gebruiken. Ik maak zijn enkelboeien vast met een festonhaak, zodat hij niet meer kan lopen en pak de knijpers.
Ergens in zijn koffertje dacht ik nog wat nieuws gezien te hebben. Ik kijk even en krijg toch wel waardering voor mijn slaafje. Hij heeft iets gekocht, waarmee ik hem toch kan vastzetten (aan een deur zo te zien) zonder allerlei gedoe met het inschroeven van haken in de muur. Het zijn twee buizen met riemen erom heen, waar weer ogen aan vastzitten. De riempjes gooi je over de bovenkant van een deur. Het buisje zit aan de ene kant. Je doet de deur dicht en de ogen hangen keurig netjes aan de voorkant van de deur en je hebt een prima plek om je slaaf aan vast te zetten. Ik maak zijn enkelboeien los van elkaar, doe zijn masker af en geef hem eerst opdracht mij zonder knoeien een glas wijn te brengen. Ik ga daartoe even op de bank zitten, zodat hij goed moet bukken om mij van mijn drank te voorzien. Hij loopt naar de keuken en ontdekt dat hij de wijn met een hand moet inschenken. De andere zit nog steeds vast aan zijn halsband. Het lukt hem allemaal zonder knoeien. Ik had natuurlijk nog wel een fles open, maar ik heb hem een nieuwe fles open laten maken. Dat gestuntel met één hand was best aandoenlijk. Hij biedt het me keurig aan en ik beveel hem zijn zittende slavenhouding aan te nemen. Hij moet daarbij op zijn knieën gaan zitten, zijn handen (in dit geval dus een hand) achter zich op de grond zetten en zijn knieën vervolgens spreiden, zodat hij zijn penis als het ware aan mij aanbiedt. Ik heb hem dat geleerd om hem te laten voelen dat dat ding tussen zijn benen alleen van mij is en niet meer van hem. Het dient alleen om mij genot te verschaffen, als het mij uitkomt. Vaak kan hij, zo zittend, een erectie niet vermijden en ook nu zit ik tegen een stijve penis aan te kijken die niet meer door gewichten naar beneden getrokken wordt. Ik leg er nog maar eens twee knijpers bij.
Na een paar goede slokken wijn, beveel ik mijn slaaf op te staan en naar een deur te lopen die vanaf de bank te zien is. Daar gooi ik de riempjes overheen, doe de deur dicht en maak zijn polsboeien met karabijnhaken aan de ringen vast. Zijn armen wijzen nu omhoog en hij staat vastgebonden op een heel simpele manier tegen de deur. Hij weet wat de knijperstraf inhoudt en is er niet blij mee. Ik vraag hem:”hoeveel knijpers heb je tegoed, slaaf ?” Hij antwoordt:”Vijftien, Meesteres.” Helaas is hij dus die twee extra van daarnet vergeten en dus zal hij er een voor straf bij krijgen en komt het totaal op achttien. Ik haal het riempje met de gewichtjes van zij eikel af en begin de knijpers op zijn lichaam te plaatsen. Zijn tepels krijgen er vier te verduren en de rest plaats ik willekeurig op zijn lichaam, waarbij ik zijn zak en voorhuid niet oversla. Hij weet dat de knijpers er pas af mogen, als hij weer een slappe penis heeft. Zo versierd staat hij vastgebonden. Ik doe hem nog een masker voor en ga op de bank zitten met het volle zicht op mijn pijnlijdende slaaf. Een prachtig beeld, dat ik op nog een foto vastleg. Ik geniet van mijn macht en voel de geilheid weer in me opkomen. Terwijl hij me niet kan zien, vinger ik mezelf langzaam en zorg ik ervoor dat ik geen kreuntje laat horen, zodat hij geen idee heeft, wat ik aan het doen ben Na een tijdje stop ik, want ik wil klaarkomen, terwijl mijn slaaf mij geblinddoekt likt. Hij mag me proeven en voelen, maar zien is er dus echt niet bij.
Hij staat dus opnieuw te kijk. Ik bedenk ineens hoe het zou zijn , als er nu iemand langs zou komen. Afhankelijk van wie het zou zijn, zou ik, geloof ik, sommigen gewoon binnen laten. Dan zouden we hem met zijn tweeën onder handen kunnen nemen. Of gewoon naar hem kijken en wat vernietigende opmerkingen maken. Ik moet een beetje giechelen bij het idee. Door de pijn is inmiddels zijn penis aardig slap geworden en ik besluit hem van de knijpers te verlossen. Een voor een haal ik ze alle achttien van zijn lichaam, terwijl ik ieder plekje even masseer om de pijn van de knijper die eraf gehaald wordt wat te verzachten.
Ik maak zijn handen los van de ringen aan de deur en maak zijn boeien meteen weer vast aan zijn halsband. De ketting zit nog vast aan zijn halsband en nadat ik hem bevolen heb achter mij aan te kruipen, trek ik hem mee naar de bank. Ik trek mijn badjas uit en ga zitten met mijn benen gespreid. Aan de ketting trek ik hem tussen mijn benen. Ik doe de rits van zijn masker open, zodat zijn mond goed vrijkomt en beveel hem eerst aan mijn tepels te likken en te zuigen. Zijn tong doet wonderen. Mijn tepels veranderen al snel in harde knopjes en ik voel een nieuwe erectie bij hem opkomen tegen mijn dijen. Ik duw zijn hoofd naar beneden en beveel hem me heel langzaam, heel zacht klaar te likken. Hij doet het prima. Na een tien minuten genieten kom ik kreunend klaar. Ik wil nog even wat nagenieten en beveel hem de zithouding aan te nemen. Vol overgave toont hij mij zijn erectie. Ik besluit nog een foto te nemen van mijn slaaf in die houding. Daarna moet hij gaan staan. Ik maak zijn linkerhand los en beveel hem zichzelf af te trekken en mij toestemming te vragen om te mogen spuiten als hij zover is. Het is best een lekker gezicht, zo’n rukkende slaaf, dus ook daar maak ik tot zijn schaamte een foto van. “Meesteres, mag ik klaarkomen?”, vraagt hij. Ik verbied het hem. Hij moet zijn hand op zijn rug leggen. Zo laat ik hem even staan en daarna mag hij weer van voren af aan beginnen. Ik herhaal dit een paar keer. Het leuke is, dat hij nooit weet, wanneer hij nou wel mag spuiten en hij moet steeds weer zich vernederen door zich voor mijn ogen af te trekken, terwijl hij zelf niets kan zien. Al zouden we hier met z’n tienen zitten. Hij zou het niet weten. Hoewel we het hem wel zouden laten horen, natuurlijk. Uiteindelijk besluit ik dat het genoeg geweest is en laat ik hem zichzelf zover aftrekken, dat hij zijn zaad met kracht wegspuit.
Als hij al zijn sperma heeft opgeruimd doe ik hem de kap af, laat de rest om, maak zijn rechterhand ook los en laat hem voor zich zelf ook een glas wijn inschenken. De rest van de avond zal hij naakt moeten blijven,maar zo gaat dat bij slaven.
Post Reply