Dan is het zover…

Post Reply
(Anita) smittie

Dan is het zover…

Post by (Anita) smittie »

Dan is het zover….

Je bent zoals afgesproken op de juiste tijd bij mij thuis aangekomen.Ik zit op de bank. W/we hebben zoals gewoonlijk dat je bij me bent samen koffie gedronken, ik heb mijn hond uitgelaten, gedoucht en even gepraat maar deze keer is het heeeeel anders... Ik heb mijn badjas aan, en ondanks dat,. voel ik soms een rilling door mijn heen gaan. Ik ben zenuwachtig, want ik weet dat ik vandaag aan Jou voor de éérste ga laten zien dat ik een gehoorzame vrouw kan zijn en wil zijn voor Jou en meer als dat. Mijn gevoelens, verlangens die ik al jaren heb, mogen weer na lange tijd ''vrij'' komen. Je zegt mij dat je nog koffie wil en ik loop naar de keuken om dat voor ons in te schenken. Zodra ik terug kom zie ik dat Je hebt plaatsgenomen op de zwarte stoel en zit nu tegenover de bank waar ik zit.. .. Je kijkt naar mijn zenuwachtigheid en laat het even duren. Je vangt mijn ogen in de Jouwe en Je kan zien hoe ik met mijn ogen bijna smeek ... Je laat mij nog even smeken en begint over ''koetjes en kalfjes'' zoals ik je altijd al ken maar met een doel.''easy''..''we hebben alle tijd'' en geeft Jou en mij de tijd om het ''voor te bereiden''..Nu je al een duidelijk ''sign'' hebt ingenomen. Dat je daar zit doet me veel... Je wilt zoveel mogenlijk alles in je kunnen opnemen...Ook kan Je voelen aan de manier waarop ik nu naar Je kijk en aan mijn lichaamstaal ,hoe ik praat, beweeg en de expressie in mijn ogen dat ik opgewonden ben.
... Opgewonden en zenuwachtig ..en enorm geil...dat minimaal.
Je kijkt me weer aan. ik zie in Jou ogen dat Je wilt dat ik op mijn kniëen gaat zitten, altans in een voor mij zo goed mogenlijke houding ivm mijn knieprobleem. Ik kijk je nog eens aan en ineens dat besef..het is zover...Je wilt nu dat ik mij gehoorzaamheid aan Je toont.Soms probeer ik je blik te vermijden, maar dan hoor ik je zeggen,'kijk me aan ''. Oei geen ontkomen aan..

Ik ga voor Je zitten tegenover die stoel waarin je hebt plaatsgenomen., op de grond. Je ziet me aarzelen en
glimlacht naar me. ik ril een beetje ... ik kijk je nog een keer aan en zie
dat Jou ogen dwingender kijken ditmaal. En ik daarop bijna
automatisch gehoorzaamt. ik ga op mijn knieën,
schuift naar Je toe en ga voor Je zitten. Ik kijk Je aan boven mij en Je weer glimlacht ... ik zie Jou ogen naar beneden naar mij
kijken ... naar mij daar onder Jou ... ik zie ergens trots in Jou ogen ...of vergis ik mij?..
ik laat die gedachte en het gevoel door mij heen gaan ... Ik voel dat Je trots bent, dat ik voor Jou op mijn knieën wilt gaan. ... ik voel Jou ogen over mijn lijf gaan. Over wat ik nu aanheb, wat het ook is een badjas of een shirt..
Ik sla door deze heftige gevoelens mijn ogen neer en voel de macht die ik geef aan Jou...
Jij..die op het punt staat mischien mijn Meester te worden, die mijn gehoorzaamheid wilt, en met mij wil streven naar volledige overgave door Jou bepaald hoe ver dat mag zijn of ..worden... ik voel, de warmte, de rillingen en ook de opgewondenheid en spanning die me dit geeft... Dan hoor ik je zeggen dat Jij wilt dat ik mij voor Jou uitkleedt.
''.?,kleed je uit.'' ik ga direct staan, en ontdoe mij langzaam van hetgene ik draag.
Elk kledingstuk die ik om mijn lijf heb zitten, één voor één voor Jou verwijderen, terwijl Jij
toekijkt. Je ziet de emotie's en gevoelens die mij dit allemaal doen en dat ik elke deel van mijn lijf dat ik ontbloot aan Jou moet laten zien, zoals het hoort en die aan Jou moet geven. Vrijwillig en vanuit mijzelf. ik
huiver.Ik zal mij moeten laten zien aan Jou, mijn aankomende Meester? . Ik moet mijn
kleren verwijderen, één voor één. En ik zal bloot bij Jou zijn...
Bloot voor Jou zitten. Ik bloot en Jij gekleed, kwetsbaar...puur.. Ik gehoorzaam en JIJ mijn
Meester...pfffff wow...
Je pakt mij bij mijn haar en Je trekt mijn hoofd voorzichtig dichter naar Je toe.
Als ik heel dichtbij bent laat Je Jou vinger over mijn gezicht gaan.
Langzaam.Jou vinger gaat over mijn wangen,
over mijn beide wenkbrauwen en je volgt met je vinger de contouren. Ik sluit mijn ogen en vervolgens voel ik je vinger over mijn oogleden gaan, en langzaam over mijn neus en mijn
kin. Dan gaat Jou vinger over mijn lippen. Langzaam over mijn bovenlip en
daarna over mijn onderlip.Wat ik wil ...even niet ... "Open je mond voor mijn vinger, ",MIJN slavinnetje, MIJN speeltje...'' hoor
ik Je zeggen en huivert over die woorden. ik sluit mijn ogen en ik open mijn mond voor Jou ... Ik voel Jou vinger voorzichtig over mijn tong naar binnen gaan ... "Voel hoe je je mond voor mij opent en hoe mijn vinger bij je
naar binnen gaat", hoor ik Jou zeggen. "Je mond is van mij nu, je hebt
haar aan mij gegeven en ik wil dat je haar diep opent voor je Meester"
... "En dat je je met iedere millimeter die mijn vinger bij je naar
binnengaat je verder voor mij opent. Ik wil een gehoorzame mond zien.
Een gehoorzame mond van een gehoorzame vrouw".
Je heb mij Je slavin genoemd en gekeken naar de huivering die Je over mijn lijf zag gaan waarschijnlijk...
Naar de blos en de warmte die over mijn wangen ging.
Je ziet nu hoe ik mijn mond voor Je opent en Je kan zien
hoezeer mijn mond naar Jou verlangt. Dan haal Je Jou vinger uit mijn mond en Je
pak een tas die naast Je staat. Je zoekt er even in en haal er een halsband
met riem uit. "Maak je nu hier bloot voor mij, slavin ... Maak je langzaam
bloot voor mij en biedt ieder bloot deel van je aan me aan. En terwijl
je dat deel van jezelf aan mij aanbiedt open je hele lijf voor mij zoals
je net je mond voor mij geopend hebt", zeg Je tegen mij.
Ik kijk naar de halsband die nieuw is.. Het is een prachtige halsband, die JIj of ik hebben gekocht voor deze gelegenheid, waar We op hebben gewacht, gefantaseerd hebben..., ...ik weet wat het betekent, en mijn hartslag is hoog..
En Jij kan zien dat ik hem wilt voelen om mijn hals.
En Jij wilt hem om mijn hals doen. Omdat Je denkt en vooral voelt dat ik in staat ben te
voelen wat die halsband voor een gehoorzame vrouw en Jou scarlet.. betekent. Wat het
betekent als een Dominante man een halsband om de hals van een
gehoorzame vrouw doet ... ik huiver, en tril..en my god ! , die warmte.. ...
Ik weet en voel dat Jij mij zal bezitten vandaag...en voor...
Je haalt mijn gezicht dichter naar Je toe en
fluisterd in mijn oor: "Kleed je uit, slavin. Nu!" Pffff dat woordje ''NU''...komt als een magisch woord bij mij binnen..en laat mij direct handelen, uit gevoel..uit willen, just be..en van JOU willen zijn.. Je wijst naar wat ik uit moet doen en ik kijk Je aan. Snel verwijder ik hetgene waarna je gewezen hebt.Daarna trek ik snel de overige kleding uit en sta daar, bijna..bloot..op een slipje na.. Je laat Je hand over mijn blote
schouders gaan en ziet mijn kippenvel. Prachtig vindt je het..De blik in je ogen doen mij erg warm worden, en pff..veilig..opgewonden, en laten me smelten...mij klein mogen voelen.. ... een slavin met kippenvel
... Je laat een van Jou vingers van mijn schouders over mijn arm gaan en
en je ziet mijn kippenvel groeien. Ik voel je vinger en het laat een prikkelend, warm gevoel achter op mijn huid.. dan gaat Jou vinger naar beneden. Je kan mij heel
zachtjes horen zuchten ik probeer mij te focussen... Want het liefst wil ik gewoon dat je mij NU neemt, maar ik heb niets te willen..Jij bepaald , volledig, totaal..van Jou zijn. Maar dat doe Je niet, Je wilt het doen zoals het hort te zijn en mij volledig in je op nemen, keuren en het gevoel wat Je hebt te ervaren en te genieten van het totale moment dat ik je ''eigendom'' bent...
Je laat Jou vinger over mijn blote huid gaan en ik zie die bewonderde blik in Je ogen..
"Draai je om, scarlet. Geef me je rug", zeg Jij en ik draai mij om op terwijl ik op de grond zit. Je laat Jou hand over mijn blote rug gaan, mmmmm, Heel voorzichtig ga Je met een
vinger over mijn rug. Ik verweer me een beetje omdat het kriebelt en
Je blijft even op dat plekje. "Maak je bloot, slavin!", hoor ik Jou zeggen.
Jij bukt en laat Jou hand langs het randje van mijn slipje gaan. Eerst aan de achterkant en daarna aan de voorkant. Je ziet door mijn bewegingen dat ik
probeert Jou hand een beetje lager te manoeuvreren, maar ook dat laat Je
niet gebeuren. "Rustig maar, . We hebben tijd genoeg. Ik ben van
plan een behoorlijke tijd met je te spelen, dus haast is helemaal niet
nodig", zeg Jij en Je hoor een klein zuchtje. Ik heb zin .. heel goed...en ik weet, voel en zie..
... Jij ook! Maar Jij laat het gaan, en laat mij rustig van alles bewust worden, ook dat ik helemaal niet hoeft te denken schiet mij in mijn gedachte...en alsof je het voelt '' niet denken jij!''... Als jij jou hand weer terugtrek voel ik me even teleurgesteld, Je gaat van Jou stoel af en laat Jou handen over mijn blote benen
gaan. ik zucht alweer, en er zit emotie achter waardoor Je het enigzins hoort trillen... Ik hoop dat Je mijn kutje zal aanraken, door mijn slipje heen mijn natheid zal voelen. Maar Je doet het niet ... Je laat
Jou hand langs mijn benen naar mijn zij gaan en Je voelt en ziet weer reactie. ... Als vanzelf verdwijnen mijn handen op mijn rug om je te laten voelen, dat ik mij aan je overgeef. ''goed zo lieve moon'', hoor ik je zeggen in mijn oor.. mijn borsten staan fier met harde tepels naar voren. Naar Jou toe. "Geef ze me,
slavin", zeg Jij en ik maak mijn rug recht en duw mijn borsten naar jou
toe. Met mijn beide handen reik Je ernaar, raakt ze aan en weeg ze op
Jou handen. mijn tepels zijn hard en staan in Jou richting, alsof ze nu al
weten wiens eigendom ze zijn... Met Jou beide wijsvingers wrijf Je over
mijn tepels. Nu zucht ik harder en kreun er iets bij... en Jij blijft ze even wrijven. Je neemt ze
tussen Jou vingers en blijft wrijven. ik doe mijn ogen dicht, en laat mij bijna op dat lekkere gevoel meedrijven.. ... "Je slipje, slavin!
Je wilt me nu helemaal bloot! Ik wil dat je je helemaal geeft... NU! Geef me je helemaal.". Ik hoor het Jou
zeggen,doe mijn ogen open en trek mijn slipje snel uit. ik bent nu naakt en
dat voel ik maar al te goed ook ... Voor je in de stoel zit Jij, een geklede Man. Een Man
waaraan ik gehoorzaam wilt zijn, waar ik zijn speeltje van wil zijn..alles.. Waaraan ik gehoorzaam ZAL moeten zijn. Jij die mag spelen met mijn lichaam,...aan wie ik mijn lichaam aanbiedt
om mee te spelen. Een Man, een Vriend en NU mijn Meester, die ook vandaag gekomen is om mijn gehoorzaamheid te krijgen. "Je bent zo mooi, slavin. Prachtig", zeg Jij en ik kan
in jou ogen zien en voel dat Je ook opgewonden bent. Een rilling gaat door mij
heen. ik kijk naar de plek van Jou broek en ik zie dat daar een verdikking zit. ik zie dan dat Jij ook met een glimlach zie waar ik naar keek en gauw kijk ik met een opgelaten gevoel en verlangen.. weg.
"Ik wil dat je je nu aan mij presenteert, .
Voor de duidelijkheid: als ik zeg dat je je moet presenteren,
verwacht ik van je dat je voor me op je kniën gaat zitten, je handen
achter je hoofd vouwt, je rug recht en je lippen nat maakt met je tong.
Dat is de presentatie-houding, de houding waarin een slavin zich
presenteert aan haar Meester. En dat is de houding waarop jij je nu
gaat presenteren aan mij". Je praat vanuit Jou stoel naar mij, Ik zit op
de grond en kijk Jou aan naar boven. Ik zeg niks en doe wat er van mij verlangt wordt. ''Dit kan ik, '' denk ik bij mijzelf.''ik weet hoe ik..ik voel me nerveus.Weet ik het allemaal nog wel?..
Het moet een prachtig gezicht zijn ... mijn borsten naar jou
gericht, mijn tepels hard, mijn lippen natgemaakt met mijn tong ... Op mijn
kniëen voor JOU... mijn ogen gehoorzaam,en ondeugend maar wel zo gehoorzaam als dat Jij WIL! en dat besef is er ook..'just the beginning''.. ...
Je trekt Jou jasje uit en doe Je stropdas af. Dan ga Je naast mij zitten
op de vloer en laat Jou handen nu over mijn lijf gaan. Over mijn schouders,
over mijn borsten en tepels, over mijn buik en dijen ... Ik voel JOU
handen en het ontgaat je niet en zie dat ik geniet van de aandacht van Jou handen ik wil meer, ik wil je kussen, je aanraken maaarrrr... ... ik til mijn hoofd op, laat hem bijna in mijn nek rusten en sluit mijn ogen ... Jou handen gaan over
mijn rug, over mijn billen en over mijn benen ... Zachtjes strijk Jij over het
volle van me billen, .. Onverwachts laat Je één van Jou vingers over mijn buitenste schaamlippen gaan en ik reageer daar vol op met mijn verlangen ..'nee, nee, NEE ! ''jij pfhoe hey'' Je hebt moeite om Jou verlangen in te houden..maar het lukt je!
Je opent mijn schaamlippen en voelt de natheid aan Je vinger ...
Je mooie glimlach weer ... ik ziet dat en een blos gaat
weer over ons gezicht ... Jij stopt jou vinger heel voorzichtig en
langzaam een beetje dieper naar binnen en hoor mij weer zuchten ...kreun..mmmmrrr.
Je gaat een tijdje een klein beetje heen en weer in mij kut en mijn hele lijf begint mee
te doen ... ik wil hem dieper ... Je moet Je nu bedwingen om mij niet te
bespringen ...''slavin???'''...''niet klaarkomen he!.. Dan stop je abrupt, gaat weer zitten op Jou stoel en kijkt
naar mij ... mijn hele wezen, mijn blik en geluiden verraden mijn...en teleurstelling ...en ik heb moeite om weer even te reguleren..Je geeft me er even tijd voor..en Je ogen stralen..terwijl je mij blijft aankijken..''ow my..daar kan ik niet zo goed tegen nu, en voel me nog warmer en nog...
"Ik wil nu dat je je kut en je billen aan
me aanbiedt en voor mij, jouw Meester, opent", hoor ik Jou zeggen. "Steun
op je armen achter je billen, duw je kut naar mij toe in de lucht en
laat me zien en voelen dat je hem aan mij aanbiedt". Ik doe wat Jij vraagt en
dan zie Je hoe ik mij kut aanbiedt ... en spreid mijn benen voldoende om er zicht op te geven aan Jou mijn Meester... "Ik wil dat je heel diep in je voelt wat je doet, \slavin... Ik wil dat je dit gevoel van je kut aanbieden en aan mij geven, diep
doorvoelt. Blijf dus maar even zo stil en voel maar wat dit in je
oproept". Een moment is het rustig en je hoort mijn ademhaling en ziet de intensiteit van dit alles.. Je kijkt in mijn ogen en je zal bemerken hoe ik rilt en hoe ik het voel en ervaren mag voor Jou.. ... Je ziet nu mijn interne slavin ... Dan breng Je Jou
hand naar mijn kutje, open de buitenste schaamlippen en duw langzaam twee
vingers bij je naar binnen ...Ik hijg en kreun, roep je naam.mmmrr ... "Ik wil dat je iedere
millimeter, die mijn vinger bij jouw naar binnen gaat voelt, mijn slavinnetje, mijn sletje, mijn..scarlet! EN
ik wil dat je je erop concentreert dat je die iedere millimeter die ik
binnenkom opent voor mij. Je opent je kut voor mij .. je opent haar
volledig ...". Langzaam duw JE twee vingers dieper. Ik ben heel
erg nat, dus ze glijden heel makkelijk naar binnen ... het lijkt alsof
ik ze naar binnen trekt en je voelt de spieren van mijn kut zich samenspannen en ontspannen.. ... Ik begin nog meer te trillen en mijn mond gaat open en Je voelt
hoe ik me voor Je opent ... hoe ik Jou vingers binnenlaat ... Jou
twee vingers zitten nu helemaal in mijn kut ..''ga door ...jezus..aaah... Dan haal je ze langzaam bijna
geheel terug en duwt ze wat sneller naar binnen ... Je ziet en hoort aan mijn totale reactie dat ik ...
en voel mijn natheid toenemen ... Dan begin Je een beetje harder te duwen
... mijn lijf begint mee te rijden op Jou vingers ... ik kreun en hijg en ik...''ga door ..please!''..
ik wil sneller.. ... Sneller en dieper ... ik bent zover en moet mij inhouden om '' NEEM ME!'' uit te roepen. ...
"Goed zo, zo open je je voor je Meester ...". Jou lul zit
strak in Je broek ... Hij zou er nu heel graag uit willen , ik zou hem nu zo graag eruit willen halen en hem proeven , in mijn mond nemen... in mij
willen hebben ... ''Straks, ja straks of NU?..''nee, ik kan mijn gedachte niet helder meer houden''. ''Wie bepaald dat?''.. hoor ik je zeggen en kijk je aan ...
Je kijkt in mijn ogen en zie dat ik zweef...
op mijn stem en mijn vinger ... een lichte(?) trance ... Je haalt mijn vingers
uit mijn kut en gebied mij nu mijn billen aan te bieden. "Op handen en knieën,
slavin.. ik hoef jou niet te vertellen hoe dat moet toch?'' Je ziet me even ''slikken'' it's all comming back to me'' en ook hoe ik mij wil voelen...en wie ik ben... ondertussen doe ik wat je zeg en mijn billen wijzen naar Jou. Je kijkt naar mijn billen en rug ... een prachtig gezicht ... Je laat Je handen over
mijn billen gaan. Je Knijpt er even in met mijn volle hand en je ziet mijn reactie... ik weet wat er komen gaat nu...en wacht met een opgelaten gevoel af.. met Jou vinger ga je
door mijn bilspleet. Vanaf boven aan mijn bilspleet tot het begin van mijn kut
ga Je heen en weer . ... Dan hou je stil bij mijn kontgaatje...
... Prachtig vindt je het en die aangeboden billen ... Ik pakt een flesje glijmiddel in
mijn hand, open de dop en doe een beetje op mijn hand ... "Ben je bang
voor mijn vinger in je kontje? Ben je bang om je kontje ook
voor mij te openen?", vraag ik je. "Ik ben niet bang, maar ...even kan ik niets meer zeggen, pfff dit is zo heftig..het ultieme...anaal, kan zo geil zijn..als ..als...pfff...de betekenis nog heftiger... wel voorzichtig. Mijn kontje is ook van Jou ...alles dus!...
en zal haar voor Je openen"proberen... ... Voorzichtig breng Je glijmiddel aan bij
mijn kontgaatje ... ook mijn vinger maak Je glibberig ... dan breng Je
Jou vinger voor mijn kontgaatje, en ik voel de opwinding en ... "Duw, slavin, duw met je anus en laat je
Meester voelen dat je je opent voor hem. Ik wil niet duwen ... ik wil
dat me binnenlaat ... Je opent en mij binnenlaat ...". Ik kan voelen dat
je duwt ... Je duwt zelf een heel klein beetje, houdt Jou vinger eigenlijk
meer tegen mijn kontgaatje aan ... En ik voel hoe Jou vinger naar
binnen komt. Langzaam, maar zeker, gaat Jou vinger met kleine
stukjes naar binnen , ja neem me..helemaal .. ... glijdend en Langzaam glijdt hij als vanzelf naar binnen ..
Een prachtig gezicht ... En Je kan voelen dat ik hem mij volledig aan je wil geven ... dat
ik me opent voor Jou.. ... Ook in dat deel van mij, het ultieme, intiemste waar geen ander ooit aan hoeft te denken alleen voor Jou.. ...Je lekkere lul zal nu ook wel zo ongeveer op exploderen staan, en ik wil...''sssttt'' NEE, ik Wil is er niet meer bij...mmm. mmm mijn gedachtes en..ik hoop dat Je mij mooi vindt zo... mijn kontje laat jou toe, Jou vinger ... mijn Meesters vinger ... Ik ben gulzig, verlangen is enorm... ik wil meer
van mijn Meester Je haalt Je vinger er voorzichtig weer uit.."Presenteer je, slavin.
Presenteer je. Presenteer je aan je Meester, zoals je dat geleerd heb", zeg Je
tegen mij. Ik kom overeind en ga in de presentatie-houding gaan
zitten of staan voor Jou ... Het kan heel goed zijn dat je mijn beetje afwezigheid nu opmerkt en ... Nog ... die trance die ontstond toen ik me opende voor Jou, nee vanaf... ... Toen ik voelde dat ik dat voor Jou deed, dat ik weer ''thuis'' mag zijn..en dat nu ook ben... ... Je opende rustig de halsband ... "Ik weet wat dat betekent, Je bent tevreden over mij, Je voelt je trots en wil mij graag als je slavin, Je speeltje..Jou eigendom..mijn gehoorzaamheid aan Jou...en dat ik er wil zijn voor Jou...Je ziet hoe ik door mijn gehoorzaamheid aan Jou opgewonden wordt, mij bij jou veilig en vertrouwt voel...Jij die je in je element voelt, en ook geweldig...
Je ziet de emotie's op mijn gezicht...zodra je hem opent... "Ik wil je scarlet.. Als ik hem draagt ben ik van Jou ben ik Jou eigendom en geheel gehoorzaam aan Jou. Op dat moment ben je slavin
en van je Meester". Je kan zien dat Jou woorden aankomen bij me ...
"Ik wil zien dat je je hals vrijwillig in de halsband legt. Ik doe die niet
bij je om, maar ik wil dat jij je hals zelf vrijwillig in de halsband
legt. Net zo vrijwillig als je je lichaam aan mij gegeven hebt en je
voor me geopend hebt. Als je je hals in de halsband legt op mijn schoot dan
zal ik de halsband sluiten en ben je van mij ...". ik reageert meteen. ik
leg mijn hals op Jou schoot in de halsband. Er is een blos op mijn wangen
... ik transpireer een klein beetje en de chemie en mijn emo's en feelings zijn overduidelijk ... en dus ook mijn vrijwilligheid en dat ik mij wil geven aan Jou. ... en Je maakt de hals band om mijn nek dicht ... De
halsband zit niet strak, maar ik voelt hem wel.3 vingers ertussen is voldoende om hem te dragen..veilig. ik heb de halsband om mijn nek
en ik zit bloot op mijn knieën voor een Man, nu tevens mijn Meester. ik ben opgewonden
.. en voel me rustig ... veilig ... Je hebt de riem in Jou handen en houd hem
een beetje strak om hem mij goed te laten voelen ... Je kijkt in mijn ogen
...en Je zal zien dat het je veel doet, mijn emotie ... ik wil je kussen ..En je voelt het aan. Je strijkt door mijn
haar en breng mijn gezicht naar je toe ... Ik zoen je op je mond ...
zachtjes, teder ... onze lippen raken elkaar en ik duw mijn tong
zachtjes een stukje in jouw mond ... Je beantwoordt mijn zoen ... Ik maak de
ritssluiting van Je broek open en open Je gulp ... Ik haal Jou stijve
mooie lul eruit en Jou heerlijke ballen ... ik zie dat ze mooi geschoren zijn ... kaal ...
Je lul is enorm stijf ... hmmm ik wil hem, wil jou ... ik wil jou ..maar je houd me nog even tegen... Je wijst naar
Je lul die Je in Je ander hand houd en zegt: "Ik wil je mond voelen.
Ik wil je tong voelen. Je hebt me heel erg opgewonden en ik wil je mond nu
om mijn lul. Vereer mijn lul met je mond". ik wil er meteen met je
hoofd heen, maar nee, Je houd me met de riem tegen. "Niet zo snel, schoonheid.
Eerst de regels ...
Post Reply