Van Minnares tot slet!

Post Reply
(Anita) smittie

Van Minnares tot slet!

Post by (Anita) smittie »

Van Minnares tot slet!

Vanochtend vroeg belde je me wakker toen je op weg was naar je werk. Hi liefie, ik heb die spullen bij mij die je graag wilde hebben, heb je even tijd om bij mij langs te komen op kantoor? Uurtje of 10? Slaperig antwoordde ik dat dat ok was. Moest pas vanmiddag ergens zijn en jouw kantoor is vlakbij, plus dan zag ik je nog even. We hebben nu al een aantal maanden een LAT relatie. En met 2 hele drukke agenda’s zijn dat soort momenten heel waardevol. Toen we op hadden gehangen, kreeg ik een nog een sms-je van je: Wat heb je aan? Ik ken je voorkeuren en aangezien ik toch al van plan was om mijn zwarte jurkje aan te trekken meldde ik: Nu niks straks mijn kleren..xxx, Ik kreeg een glimlach terug. Je kent je meisje wel. Altijd hooggehakt, meestal in rok, veelal zakelijk met een twist.

Rond de klok van 10 loop ik naar het kantoor. Je hebt een eigen consultancy organisatie die gevestigd is in een mooi oud pand. Als ik binnen kom is het opvallend stil, Sandy de secretaresse komt me tegemoet. We praten even bij en ik vraag waar iedereen is. Het blijkt dat de meeste op een training zitten en dat momenteel alleen jij en zij aanwezig zijn. Uiteindelijk loop ik door naar boven. De eerste verdieping is jouw domein. Naast een grote ontvangstruimte en een pantry, heb jij daar een grote kamer. Ik hoor je al lachen en praten als ik de trap op loop, zoals altijd gaat er een rilling door mijn lijf, ben gek op je warme diepe stem. Ik loop meteen door je kamer in, op het moment dat ik binnenkom, kijk je op. Een warme blik kruist de mijne. Dan sta je op, nog steeds telefonerend, geeft me een kus op mijn voorhoofd loopt langs mij heen en doet de deur dicht. Uiteindelijk sta je voor me en kijkt me diep aan. ‘Uitkleden’ fluister je streng, terwijl je je hand over de hoorn legde. Je draait je meteen weer om en loopt naar je bureau, waar je tegenaan gaat leunen. Je blik weer strak op mij gericht.

Ik kijk je met grote ogen aan. Heb ik dit goed gehoord? Wil je dat ik me hier en nu uitkleed? Ik negeer je verzoek en wil richting jou lopen. Je hand gebaart me stop, ik kijk je weer aan en je lippen vormen uitkleden. Je blik is duidelijk. Je wilt gehoorzaamheid en je wilt het nu.
Langzaam gaan mijn handen naar de sluiting van mijn jurkje, het is een wikkel jurkje dus eenmaal de knoop los valt het zo open. Ik aarzel, zoek je blik nog een keer maar het is duidelijk. Langzaam laat ik het jurkje van mijn schouders glijden. Daar sta ik: kousen, mooi zwart setje. Ik voel je ogen over mijn volle borsten, langs mijn buik, naar mijn benen glijden. Je maakt met je hand duidelijk dat ik nu mijn bh uit moet doen. En dan mijn broekje… Als ik weer omhoog kom sta ik daar op mijn hakken, met mijn kousen, onzeker kijk ik je aan.

Je wenkt me, nog steeds ben je druk in gesprek. Als ik dichter bij je bureau kom zie ik dat je je bondage spullen van thuis heb meegebracht. Ik slik. Je gaat toch niet... Op dat moment trekt je hand me naar je toe, draait me om en legt me met mijn buik over je je bureau heen. Een hand gaat door mijn haren, plotsklaps vult het geluid van een andere mans stem de ruimte. Je hebt de telefoon op speaker gezet, ik schrik me rot. Wil omhoog komen maar je hand zorgt ervoor dat ik stil blijf liggen. Je gesprek gaat gewoon door. Een zware reorganisatie met veel politieke problemen, jij adviseert in deze… Ik vind het doodeng. Probeer me zo stil mogelijk te houden. Nu ga je snel en vakkundig te werk. Je bindt mijn handen aan elkaar vast en bevestigt deze aan een tafelpoot. Aan de andere kant spreidt je mijn benen door me aan de bureaupoten te binden. Ik kan geen kant meer op. Lig open en bloot op je bureau en voel me geil en zeer ongemakkelijk tegelijk. De telefoon neem je weer van de speaker en je installeert je weer in je bureaustoel, nu met een totaal nieuw uitzicht. Mijn kale kut en mijn kont liggen volledig open en ter beschikking voor je.

Ongemakkelijk, geil, eng, warm, een paar minuten lig ik gewoon maar...plotseling voel ik een tweetal vingers mijn kutje in duiken, ik kreun van geiligheid, had de aanraking verwacht maar niet meteen op die manier, nogmaals kreun ik door de bewegingen van je vingers, die snel en makkelijk door mijn kutje flitsen en af en toe mijn klitje raken, ik word er gek van, maar voel me tegelijkertijd ongemakkelijk, bang dat het hoorbaar is aan de andere kant van de telefoon. Opeens trek je je hand weg. Ik voel me leeg, koud en supergeil… Opeens sta je voor me, je pakt mijn hoofd bij mijn haren vast en ik zie je heerlijk pik, stijf voor mond hangen. Voorvocht glinstert op je eikel. Mijn tong glijdt er langs en ik neem je pik zacht in mijn mond laat mijn tong rond je eikel cirkelen, likkend, zuigend, ik voel hem nog harder worden….Je hand drukt mijn hoofd langzaam heen en weer over je pik. Ik glijd langzaam in een roes. Opeens haal je je pik uit mijn mond, wanneer ik weer een beetje tot mijn zinnen kom hoor ik je zeggen, ik geef je even aan mijn secretaresse dan kunnen jullie samen even die afspraken plannen. En voordat ik het weet klem je de telefoon tussen mijn schouder en mijn hoofd. Ik verstijf, ben verstomd, pas wanneer je gemeen in mijn billen knijpt kom ik in actie…

Goedemorgen mijnheer, ik begreep dat we een paar data moeten prikken? Ik heb gvd geen agenda voor me. Naarstig zoek ik naar een excuus om hem op te laten hangen, want ik kan niks. Terwijl ik peentjes loop te zweten voel ik je handen zacht over mij lichaam glijden, ik ben nu supergevoelig. Dan ineens plant jij je dikke stijve pik diep in mijn kut. Ik kan een kreun niet onderdrukken. De man aan de andere kant vraagt of het goed met mij gaat, ik beantwoord bevestigend. Ondertussen rag jij je pik diep in en uit je vinger zoekt mijn klit, ik word gek. Plotseling krijg ik een ingeving en vraag of hij later teruggebeld kan worden omdat ik niet zeker ben over een van de agenda’s, hij gaat akkoord, maar nog voor hij ophangt heb ik een stevige pets op mijn kont te pakken. Ik kreun, maar gelukkig is de verbinding nu echt verbroken. Onze echter ook en dat terwijl ik ongeveer tegen mijn hoogtepunten zat, nogmaals krijg ik een gigantische pets op mijn kont. Je commentaar was droog: volgens mij heb jij geen afspraak gemaakt. Nu moet ik Sandy weer instrueren. Ik heb even geen tijd voor je. Ik hoor je weer je bureaustoel in vallen. De telefoon pakken en zonder nog maar iets met me te doen, ga je aan het werk. Mij aan mijn gevoel en de bondage overlatend, ik jammer, pleit en verleid, maar je geeft geen krimp. Zo zak ik langzaam weg. Ik heb geen besef van tijd meer. Het duurt een eeuwigheid, dan heel zacht wordt mijn kin opgetild, mijn haren worden gestreeld en een mond glijdt langs mijn voorhoofd.. Langzaam keer ik terug, je bent bezig mijn handen los te maken, intussen heel zacht overal kusjes te geven. Wanneer mijn handen los zijn, duw je mijn hoofd nog meer omhoog, een hele lange geile natte tongzoen volgt. Mijn lichaam wordt weer wakker… Je loopt om het bureau en maakt mijn benen los, glijdt met je handen naar boven, en drukt zachtjes 2 vingers mijn kutje in. Zoals gewoonlijk ben ik zeiknat….binnen de kortste tijd neuken je vingers mij richting een hoogtepunt, ik begin te kreunen en weer stop je juist op het moment supreme, mijn lichaam trilt van de spanning, ik kreun gefrustreerd, kronkel op je bureau…Een mond bij mijn oor hijgt: Geile slet, kleed je aan….. We gaan lunchen…..

Langzaam kom ik omhoog, de geile roes is nog niet helemaal weg en ik wankel op mijn hakken. Je handen vangen me op en ondersteunen me totdat ik me weer een beetje bij elkaar heb gegrabbeld. Ik draai me om en kijk je aan, mijn ogen zoeken de jouwe, ik wil om uitleg vragen. Wanneer onze ogen elkaar treffen, zie ik dat dat geen zin heeft. Je bent duidelijk nog niet klaar met me en ik kan beter gewoon gehoorzamen. Ik loop naar de plek waar ik mijn kleren heb uitgetrokken. Pak mijn slipje op, maar die pak je meteen af….Je jurkje is meer dan genoeg kleding, zeg je. In je andere hand zie ik mijn bh bungelen…Dit vind ik geen grapje, mijn wikkeljurkje is echt zo open…en daar dan niks onder, Dus ik begin te sputteren “Ben je helemaal gek geworden!” Je hand vliegt naar mijn tepel en knijpt er venijnig in….”Aankleden nu, en houd op die onnodige tegenwerpingen!!” Ik geef me gewonnen en glip snel in mijn jurkje. Op het moment dat ik klaar ben, grijp je mijn hand: Kom we gaan lekker lunchen! In de auto op weg naar het restaurant zit ik steeds te frunniken aan mijn decolleté. Zonder bh onder dit dunne jurkje voel ik me naakt... als ik opzij kijk zie ik je glimlachen maar je zegt er niks over. Als ik probeer het een en ander ter sprake te brengen: je bui, vanochtend, mijn kledingstatus zorg je dat het onderwerp keurig weer op nette koetjes en kalfjes terecht kom, ik grom en mok, maar kom er niet doorheen. Het enige wat je zegt is: Kijk eens wat vrolijker liefie... Ik sputter met een boze blik in mijn ogen: Jij bent niet geconfronteerd met een raar buitje, geil gemaakt tot op het bot en niet klaargekomen en loopt nu niet half in je naaktje. Je lachende ogen en gegrinnik zeggen me voldoende. Ook hier ga je niet buigen... Ik slik , ben even stil en overweeg mijn opties... dan geef ik me over. Over aan je bui, over aan mijn geilheid en over aan de onzekerheid. Volgens mij voel je het aan, want op het moment dat ik er in ontspan, leg je je hand op mijn bovenbeen en glijdt je hand langzaam naar boven... Heel goed meis, ontspan je maar, je ondergaat het toch wel zeg je terwijl je langzaam mijn klit tussen je vingers rolt... Ik kreun en glijd iets naar onderen... Je voelt me weer groeien, kwelt me even en haalt dan je vingers terug. Je ruikt er even aan en brengt ze daarna naar mijn mond, ik kan niks ander dan gretig je vingers aflikken, zuigen...

Als ik in jouw ogen klaar ben met het klusje, maak je het dashboard kastje open... Ik heb een cadeautje voor je... Ik doe mijn ogen weer open en zie een klein pakje in het kastje liggen.. Ik pak het eruit en kijk je aan.. Maak maar open zeg je... Als ik het pakje geopend heb zie ik een trileitje. Doe maar in ,hoor ik naast me... In mijn geile roes volg ik direct je aanwijzing op, het eitje glijdt soepel naar binnen... Ik word me steeds bewuster van mijn eigen geilheid, mijn naaktheid onder het jurkje en nu ook het eitje in mijn kut... Jij praat weer over het weer enzo, maar ik kan je moeilijk meehelpen... Na nog een paar minuten gereden te hebben zijn we gearriveerd. Galant help je me uit de auto, je neemt me even in je armen en fluistert dan in mijn oor... je weet ik ben nog niet klaar met je, ik verlang gehoorzaamheid van je, geen scènes niks, gaat het je te ver dan vraag je me om je terug te brengen, maar dan gaan we dit ook nooit meer doen. Zolang je dat niet wil vragen, gehoorzaam je me... begrepen? Ik kijk je goed aan en knik dan langzaam. Ik zou het je nooit bekennen maar op dat moment liep het geil langs mijn benen... Een kus bezegeld onze afspraak en we lopen nu door naar binnen. De gerant brengt ons naar een rond tafeltje in de hoek van de erker. Er is voor 3 gedekt. Als we plaats nemen geef je aan dat onze gast nog een kwartier op zich laat wachten...

Een gast, gast? Zodra de gerant uit het zicht is verdwenen, vraag ik je meteen wie onze gast is. Jij gaat er gewoon niet op in, maar haalt in plaats daarvan uit je binnenzak een klein kastje. Als ik er nog eens naar kijk zie ik dat het een afstandsbediening is. Jurk omhoog, met je blote kont op de stoel en benen wijd, nu! Ik wil vanaf nu dat zolang je in mijn buurt bent je benen niet gesloten zijn, tenzij ik je dat opdraag. Je dient toegankelijk te zijn, beschikbaar...! Ik kleur rood, maar wil me niet laten kennen. Aarzelend om me heen kijkend trek ik mijn jurkje omhoog totdat ik met mijn kont op het leer van de stoel zit...brrrr, gelukkig ligt er een redelijk tafelkleed op tafel en scherm jij mij grotendeels af, maar wat voel ik me naakt. Wijder die benen, je begrijpt het woord beschikbaar toch wel, slet! Mijn hoofd vliegt omhoog om je verontwaardigd aan te kijken als de ober aan onze tafel verschijnt met het water en een fles witte wijn... Je gaat in gesprek met de ober en ik probeer mijn houding en staat van ontkleding uit het zicht te houden. Zonder dat ik erop berekend was gaat het eitje in mijn kutje opeens trillen..., ik schrik maar probeer uit alle macht mijn reactie te camoufleren voor de ober en vervloek jou in stilte onderwijl, gek wordend van dat trillende eitje...

Als de ober vertrekt, hef jij je glas in een stille toost. Ik grimas terug hef mijn glas en net op het moment dat ik een slokje neem verander jij de modus van het trileitje. Het pulseert nu..., ik verslik me zowat en zeg klootzak! Dat was niet helemaal de bedoeling. Het eitje zet je stop en je pakt mijn hand in voor de buitenwereld een liefdevolle greep... Jaja, krachtig houdt je hem vast terwijl je heel duidelijk mij laat weten dat ik mijn plek nu toch wel moest kennen en dat klootzak out of line was. Of ik even mijn verontschuldigingen wilde aanbieden. Ik kijk je aan alsof je nu toch echt al je verstand verloren hebt. Mijn verontschuldigingen aanbieden terwijl ik door jouw acties bijna mijn glas wijn over mijn jurk had gekregen...?! Ik sputter, maar je greep is onverbiddelijk, mijn plekje begint me steeds duidelijker te worden. Eerst bied ik je nog een beetje lachend mijn excuus aan, maar je blijft onverbiddelijk en uiteindelijk vraag ik je nederig om mij te vergeven... Je antwoord is kort: Je bent vergeven, slet! Maar nog een keer zo'n uitglijder en het zal je heugen...

Het zal me heugen, me heugen...Ik probeer grip te houden, maar voel dat je alle controle naar je toetrekt, terwijl ik alleen maar geiler van de dingen wordt. Onzeker kijk ik je aan... En je verandert snel van houding, je blik verzacht en je fluistert:... Geef je nu maar gewoon over, er gebeurt niks waar je niet diep in je hart al over gefantaseerd hebt... geef je over...

Op dat moment arriveert onze gast. Het is een man, en terwijl jij hem hartelijk begroet probeer ik mezelf weer bij elkaar te graaien. Je stelt ons aan elkaar voor. Een lange aantrekkelijke man met een arrogante harde blik. Ik voel mezelf nog kleiner worden dan ik al was... Jouw aanpak en de blikken van jullie beiden zorgen dat ik me net een schoolmeisje voel... damn, ik sta gewoon te stotteren van verlegenheid... Als we gaan zitten, pakken jullie de conversatie op. Mij in alle rust op mezelf laten terugvallen. Jij zit tegenover me en P. naast me. De conversatie kabbelt langs me heen tot ik jou een recapitulatie hoor geven over vanochtend... dat maakt me klaarwakker. Terwijl je vertelt, houdt je strak je ogen op mij gericht. Dat helpt me in ieder geval mijn verontwaardiging onder controle te houden. Totdat ik onze metgezel koelbloedig hoor vragen of ik er geil van werd en hoe het dan nu staat mijn geiligheid... Is dat van het juiste niveau voor de plannen van vanmiddag. Jij zegt volgens mij kan ze dat prima zelf verwoorden en met betrekking tot de huidige temperatuur, daar moet jezelf maar een check op doen...

Dat is het teken voor P om zich tot mij te wenden... Ik geneer me helemaal dood. Een opgetrokken wenkbrauw maakt duidelijk dat hij aan het wachten is. Na een snelle blik op jou antwoord ik zacht. De ochtend had me heel geil gemaakt, maar nu was dat wel minder... O ja? Dat beoordeel ik liever zelf, antwoordde P. Onder tafel had ik mijn benen gekruist om het gevoel dat het eitje had veroorzaakt had tegen te gaan. Voordat ik het wist gleed een van de handen van P over mijn benen. 'Volgens mij voel ik hier iets wat totaal niet door de beugel kan', rapporteerde P aan jou. O ja? Ja, het sletje denkt dat zij haar benen over elkaar mag slaan... Heb je enig id hoe ze daar opkomt? Is ze wel goed opgevoed? P vuurt de vragen op je af. Intussen rukt hij mijn benen van elkaar en legt zijn hand op mijn kut... Ik tril van de behandeling...Maar kan verder weinig uitrichten zonder de aandacht van de ober te trekken die nu onze kant op komt om de bestelling op te nemen.

P zijn hand blijft rustig liggen een vinger drukkend op mijn klit terwijl jij de bestelling op geeft. Als de ober weer weg is, schieten 2 vingers van P diep mijn kut in, terwijl jij vertelt dat mijn opvoeding te wensen overlaat. Een diepe zucht naast mij, gevolgd door de woorden: Mooi is dat: ongehoorzaam en ook nog een leugenaar... Zijn vingers verdwijnen net zo plotseling uit mijn kut als ze er in waren gekomen... P kijkt me aan terwijl hij zijn vingers aanbiedt. Lik ze schoon, geile slet... en die benen komen niet meer in de buurt van elkaar tenzij dat je verteld wordt, begrepen? Snel kijk ik om me heen... Ik kan hier toch niet zomaar vingers gaan likken...? Je knippert niet eens met je ogen.. 'Begrepen?' herhaalt P ongeduldig en duwt zijn vingers bijna gewoon mijn mond in... Ik knik en begin met het aflikken van zijn vingers... Jouw ogen glinsteren, terwijl je weer mijn eitje aanzet...

Het gesprek wordt voortgezet, eitje wordt af- en aangezet... P heeft ook een afstandsbediening, daarnaast wordt me af en toe verzocht om te peilen hoe geil ik ben. De eerste keer keek ik jou verward aan. 'Vingers in je kut en meten en dan boven tafel halen en laten zien' ,antwoord jij mijn onuitgesproken vraag. P voegde eraan toe: 'En mij laten ruiken alvorens je je eigen vingers schoon likt!' De behandeling had effect merkte ik. Ik glibberde zowat van mijn stoel af. Het vocht liep zo vanuit mijn kutje op de zitting en elke keer weer waren mijn vingers zeiknat... P controleerde veelvuldig of ik mijn benen nog op de juiste manier had staan... De keren dat ik door het eitje in de fout was gegaan werden afgestraft met venijnige kneepjes aan de binnenkant van mijn dij. Ik zakte dieper en diep weg in mijn overgave... De wereld werd steeds kleiner... Mijn kloppende kut en jullie ogen en stemmen... eten kreeg ik amper door mijn keel...

Tijdens de koffie zei je opeens midden in een gesprek over de nieuwste maatregelen van het kabinet, dat gezien de blik in mijn ogen het bijna onmenselijk zou zijn om me niet een keer klaar te laten komen... Ik keek je aan en wilde opstaan om naar het toilet te gaan, want dat had je me wel eerder een keer gevraagd... Je hield me tegen en zei: 'Nee hier en nu.' Eigenlijk verbaasde het me niet meer, met gelatenheid maar ook met opluchting, want de geilheid was bijna niet te houden na vanochtend en deze lunch, liet ik mijn hand door mijn lipjes glijden, op zoek naar mijn knopje... Het eitje werd op zijn heftigste stand gezet en binnen de kortste keren zat ik het randje van mijn orgasme... 'Hoho' ,hoorde ik P naast me zeggen: 'Als je wilt klaarkomen ga je het wel netjes vragen en je kijkt ons daarbij aan...' Damn weg randje!

Jij weet dat ik moeilijk vraag en liever mijn tong afbijt dan dat ik dat doe. We hebben onze modus daarin gevonden doordat ik alleen op commando mag komen, maar P trekt zich daar niks van aan en jij komt me dit keer niet tegemoet. Mijn geiligheid is nu dusdanig groot dat ik weet dat ik moet komen als ik mijn vingers nog langer in de buurt van mijn klit houd. Uiteindelijk capituleer ik. Met kleine oogjes en een zachte stem vraag ik of ik mag klaarkomen. Je beloond de vraag direct met een volmondig: 'Ja, kom maar klaar sletje.' En zonder me nog iets van de omgeving aan te trekken val ik in een zacht jammerend orgasme, spuitend. Het geil druipt van mijn hand op de stoel en de grond. Als ik weer bijkom, moet ik mijn hand meteen boven tafel leggen. Ik mag hem niet aflikken, of afvegen, trillend en gegeneert zit ik bij te komen, terwijl jij ondertussen de rekening afhandelt. Als de ober vertrokken is, staat P op en helpt mij op te staan. 'Geile slet, kijk nou eens hoe nat je die stoel hebt gemaakt' , ik werp een vluchtige blik, terwijl jij grinnikt. 'Die training van jou moet we maar eens serieus gaan aanpakken' en tussen jullie in word ik het restaurant uitgevoerd, onzeker, geil en enigszins angstig over wat komen gaat...
Post Reply