De Vernedering
Het was een druilerige donderdagochtend. Mijn Meesteres was op bezoek. Ik had haar een kop koffie geserveerd en we zaten wat te praten over van alles en nog wat, toen haar blik op de klok viel. “Hm, het wordt zo langzamerhand tijd”, hoorde ik haar mompelen. De gemoedelijkheid verdween uit haar ogen en haar houding veranderde in de dominante lichaamsuitdrukking die ik zo goed kende. Ik volgde haar blik naar de klok en zag dat het elf uur was. Snel ging ik langs mijn gedachten om te ontdekken of ik misschien iets over het hoofd had gezien dat met dit tijdstip te maken had. Er was niets dat een belletje bij me deed rinkelen en dat verontruste me in hoge mate.
“Op je knieën voor me, speeltje”. Ik deed wat me gezegd werd, ging op mijn knieën zitten met mijn gezicht naar haar toe en spreidde mijn knieën. “Maak je broek open, dan kan ik zien of je mijn sms-opdracht hebt opgevolgd”, zo luidde haar volgende opdracht. Ik gespte mijn riem los, maakte mijn broek open en ritste de ritssluiting naar beneden. Ze bukte voorover en schoof haar hand mijn broek in over de leren, met slot afgesloten, slip. De opdracht had geluid dat ik ervoor moest zorgen dat ik vandaag vanaf het begin van de ochtend die slip moest dragen en dat ik de sleutel in een envelop in mijn koffertje moest doen. Natuurlijk had ik de opdracht uitgevoerd.
Onder de druk van haar hand, groeide mijn stijve geslachtsdeel nog wat en ze trok haar hand terug. “Ok. Je gaat nu naar boven. Je kleedt je uit op je slip na, natuurlijk. Daarna doe je polsboeien om, enkelboeien, en je halsband. Met je koffertje in je hand kom je dan naar beneden. Begrepen?”. Ik knikte:” Ja, Meesteres, mag ik de gordijnen dicht doen, als ik me uitkleed?”. Haar antwoord was duidelijk. Ik moest het niet in mijn hoofd halen de gordijnen te sluiten. En zo liep ik naar boven, wetend dat overburen die toevallig uit het raam keken mij zouden zien in leren slip en boeien.
Schichtig keek ik uit het raam en zag aan dat er aan de overkant gelukkig nergens beweging te bespeuren viel achter de ramen. Ik pakte mijn boeien en legde die eerst om mijn voeten, polsen en hals. Op die manier hoefde ik maar zo kort mogelijk uitgekleed te kijk te staan. Snel trok ik mijn kleren uit, pakte mijn sm-koffertje en liep naar beneden. In de kamer gekomen knielde ik opnieuw op mijn knieën, wijd gespreid voor mijn Meesteres.
Ze knikte goedkeurend naar me en haalde een zelfsluitende haak uit het koffertje. Mijn armen werden op mijn rug gehouden en de haak werd door de ringen van mijn polsboeien en enkelboeien gehaald en vervolgens gesloten. Mijn handen en voeten zaten nu aan elkaar en ik werd gedwongen rechtop te zitten. De hondenketting werd aan mijn halsband geklikt en langs mijn rug gehangen. Daarna werd het masker op mijn ogen gezet en daar zat ik; vastgebonden, rechtop en met mijn zicht tot nul gereduceerd.
Ik hoorde mijn Meesteres wat rommelen en na verloop van tijd hoorde ik de klik van een fototoestel. Er was geen ontsnappen aan. Deze dag zou hoe dan ook worden vastgelegd.
Mijn Meesteres scheen weer te zijn gaan zitten, want ik hoorde het geritsel van een krant. Er ging zo een tijdje voorbij. Plotseling ging de bel. Ik verstrakte en hoopte dat mijn Meesteres niet op de bel zou reageren. Maar die hoop vervloog snel toen ik haar hoorde opstaan en naar de voordeur hoorde lopen. Ze deed open en een gemompel van stemmen drong vaag de kamer binnen. Kort daarop verplaatsten voetstappen zich in de richting van de bank. Mijn Meesteres ging zitten en ik hoorde dat een tweede persoon hetzelfde deed. Ik gokte erop dat het een vrouw was.
“Speeltje, Meesteres M. zit naast me op de bank. Ik ga haar het een en ander leren over hoe ze met speeltjes zoals jij om kan gaan. Zoals gewoonlijk verwacht ik van jou dat je precies doet wat je opgedragen wordt vandaag. Niet meer en niet minder. Het maakt vandaag niet uit of de opdracht van mij of van Meesteres M. komt. Vandaag gehoorzaam je aan ons allebei. Begrepen?” Ik antwoordde:”Ja, Meesteres” en besefte pas daarna dat ik vastgebonden met mijn knieën wijd tegenover een vreemde vrouw zat. Ik bloosde een beetje, maar voelde meteen dat mijn leren slip weer wat strakker ging zitten door de opwinding over die gedachte. Gelukkig had ik die slip nog aan en zat ik niet helemaal naakt te kijk. Die vernedering werd me bespaard.
Alsof ik er niet was, begon mijn Meesteres een en ander uit te leggen. “Gewoonlijk is mijn regel dat hij helemaal naakt moet zijn als ik in de buurt ben. Maar ja, ik heb niet steeds zin om naar dat zwaaiende ding van hem te kijken. En vandaag wilde ik jou er niet meteen me confronteren, want het zou me niets verbazen als hij achter dat leer op dit moment helemaal stijf is. Lijkt me geen prettig gezicht als je hier binnenkomt. Het is wel zo dat hij naakt zich meer vernederd voelt dan als hij zo’n slip aan heeft. En ik streef altijd naar maximale vernedering, hij moet uiteindelijk zijn plaats weten, dus die slip gaat straks nog wel uit. Dan kun je zien wat ik bedoel”. De stem van de andere vrouw klonk voor het eerst door de kamer :”Mag hij van jou zomaar stijf zijn of mag dat alleen in opdracht?”
“Ach, het hangt een beetje van mijn bui af. Af en toe vind ik het heerlijk als hij voor me kronkelt met zijn opwinding helemaal zichtbaar. Soms vind ik dat ook niets en heeft hij maar gewoon slap te zijn. Het mooie is, dat hij nooit weet in welke stemming ik ben.” Mijn Meesteres giechelde wat en de andere vrouw deed vrolijk mee. Ik voelde me behoorlijk opgelaten. “Wil je al weten wat hij in huis heeft of wachten we nog even?” “Nee, wacht nog maar even”, antwoordde de vrouw. “Goed, dan gaan we ons eerst maar eens even laten verzorgen”. Mijn boeien werden van elkaar losgemaakt en ik kreeg de opdracht op te staan met mijn handen in mijn nek en mijn benen licht gespreid. Wat wankelend door de blinddoek deed ik wat me gezegd werd. Ik voelde hoe de hand van mijn Meesteres wat speels in mijn slip kneep. Een lichte kreun van genot door de druk op mijn harde eikel ontsnapte mijn lippen. “Vind hij dat lekker? Mag ik ook eens?” “Ga je gang. Hij is vandaag net zo van jou als van mij.
Er ging iemand achter mij staan en ik rook haar parfum. Haar kleding raakte even licht mijn rug, toen ze een beetje voorover bukte en om mij heen reikte om mijn slip te kunnen vastpakken. M. kneep hard in mijn slip en ik kromp even in elkaar. “Mmm, voelt goed. Dat wil ik straks wel eens zien. Maar nu zorg je eerst dat we koffie krijgen.” Ze deed mijn blinddoek af en wees met haar hand naar de keuken. Ik keek even achterom, zag een goed geproportioneerde, aantrekkelijke vrouw, die ik wel eens als vriendin van mijn Meesteres op een foto had gezien en liep naar de keuken. Terwijl ik de koffie stond in te schenken, hoorde ik gerommel in de sm-koffer. Ik zette de kopjes op een dienblad, plaatste er een schaal koekjes naast en liep terug naar de kamer. Mijn Meesteres wees naar de salontafel en ik zette de beide kopjes voor de dames neer met de schaal in het midden en bracht het dienblad terug naar de keuken. In de kamer nam ik meteen weer de houding aan met mijn armen in mijn nek. Mijn Meesteres wees naar de deur en ik zag dat de deurogen eroverheen hingen. “Staan daar, speeltje!” Met mijn rug tegen de deur deed ik mijn armen omhoog en mijn polsboeien werden aan de ogen gebonden. Ik stond meteen vast in het volle zicht van beide Meesteressen. Terwijl ze aan haar koekje knabbelde, mompelde Meesteres M. wat onverschillig:”Laat me nu maar eens zien war hij in huis heeft”. Haar toon was super vernederend. Alsof ik een ding was, wat rechtgezet moest worden in de kamer.
Mijn Meesteres liep op me af met het sleuteltje van mijn slip en ik moest machteloos toe laten dat mijn slip opengemaakt en uitgetrokken werd, mijn stijve penis tentoonstellend voor iemand die ik amper kende. ”En, wat vind je ervan?, vroeg mijn meesteres. “Hmm wel aardig, maar moeten we daar al die tijd tegen aan kijken. Kunnen we niet zorgen dat hij er wat minder nadrukkelijk mee staat te zwaaien?”. Mijn Meesteres keek even wat nadenkend en wenkte toen Meesteres M. naar het koffertje. Met hun handen vol knijpers kwamen ze allebei op mij af. Meesteres M. pakte mijn pik vast en trok hem een beetje af. Ik kreunde opnieuw van genot.om meteen daarna een kreet te slaken toen mijn Meesteres de eerste knijper op mijn zak plaatste. Een paar minuten later stond ik letterlijk krimpend van de pijn met een waaier van knijpers op mijn zak te kijk. Twee klemmetjes met kwastjes op mijn voorhuid vervolmaakten het beeld. Zachtjes aaide Meesteres M. met een sadistische grijns de stam van mijn penis, die door de pijn kleiner en kleiner werd. Mijn Meesteres streelde mijn tepels om ze hard te krijgen en plaatste er zonder pardon de klemmetjes met de ketting op. Een ketting die ik trouwens in mijn mond gelegd kreeg met de opdracht die vooral niet te laten vallen.
Beide Meesteressen stapten achteruit om het resultaat te bekijken en gingen grijnslachend weer op de bank zitten. Mijn Meesteres pakte nog even het fototoestel en na mij vastgelegd te hebben, gingen beiden op in hun gesprek over hun persoonlijke ervaringen in hun werk, mij verder (op een misprijzende blik af en toe na) negerend.
Ik stond intussen mijn pijn te verbijten met een geslachtsdeel dat inmiddels op diepvriestemperatuurgrootte was aanbeland.. Na een tijdje kwam mijn Meesteres op me afgelopen en trok zonder aarzelen de twee klemmetjes met kwastjes van mijn voorhuid af. Door de onverwachte pijn slaakte ik een kreet. De ketting viel hierdoor uit mijn mond. Mijn Meesteres keek ernaar, pakte hem vast en trok eraan. “Hadden we hier niet iets over afgesproken, speeltje?” Ik kon niets anders dan een beamend: “Ja, Meesteres” naar haar uitspreken. “Dat betekent dus een stevige straf. Eens zien wat we kunnen bedenken. Hmmmm, allereerst zit klaarkomen er voorlopig niet in, maar dat kan ook niet met zo’n schrompeltje”. Haar lach klaterde door de kamer. Meesteres M. lachte hardop mee, haar blik op mijn kruis gericht. “Heb je niet iets om hem de mond te snoeren? Uiteindelijk kan hij niet stil zijn op die momenten dat we dat van hem verwachten.” Meesteres M rommelde wat in de koffer en kwam met de mouthgag in de vorm van een naar binnen gekeerde tong op me af en gespte deze vast, zodat ik geen woord meer kon uitbrengen. Meteen haalde ze ook de klemmen van mijn tepels, waarna ze op aanwijzingen van mijn Meesteres mijn tepels masseerde. Ze overlegden even wat samen en toen vertelde mijn Meesteres me dat ik de strokenzweep zou voelen. De helft van de slagen op mijn lichaam en de andere helft op mijn geslachtsdelen. Hoeveel slagen het zouden zijn, zou worden bepaald door de dobbelsteen. Mijn Meesteres pakte de strokenzweep en Meesteres M. de dobbelsteen. “Het aantal ogen maal vijf, speeltje.” De dobbelsteen rolde, wankelde en viel terug met de zes naar boven. “Hmmm, het maximale aantal! Dertig! Super!” “M?”, vroeg mijn Meesteres,”Wil jij zijn lichaam voor je rekening nemen. Dan kun je je slag oefenen. Meer dan vijftien slagen mag ook, hoor, als je daar behoefte aan voelt.” Ze wendde zich naar mij:”Speeltje, veel plezier!”. De eerste slagen van Meesteres M. waren niet al te venijnig, maar snel daarna beten de stroken stevig in mijn huid. Toen ze bij vijftien slagen was aangekomen, liet ze mij weten dat ze nu genoeg geoefend had. De volgende vijftien slagen kleurden mijn huid vuurrood.
Meteen daarna haalde mijn Meesteres de knijpers van mijn zak af en masseerde alles met haar warme handen totdat het de gewone vorm weer had aangenomen. Voordat ik het in de gaten had landden de eerste slagen op mijn zak, ballen en pik. Kermend van de pijn onderging ik de vijftien slagen.
“Gebruik je hem ook weleens op een andere manier?”, vroeg Meesteres M. nadat ik mijn straf had ontvangen. “Nee, eigenlijk niet, maar ga je gang, hoor”. Ik kreeg opnieuw de blinddoek voor en voelde handen rond mijn voorhuid, die langzaam mijn penis zo begonnen te masseren dat hij al snel weer stijf en hard was. “Hm, nu nog iets om dat ding recht vooruit te krijgen,”dacht Meesteres M. hardop na. Ik voelde hoe de parachute rond mijn zak werd vastgemaakt en naar beneden werd getrokken. Mijn voeten werden tegen elkaar gezet en er werd een touw door mijn enkelboeien gehaald, dat aan de ring van mijn parachute bleek vast te zitten. Doordat het touw strak werd getrokken, trok de parachute mijn zak naar beneden, waardoor mijn stijve pik recht vooruit kwam te staan. “Mooi zo”, zei Meesteres M. en toen gebeurde er een tijdje niets. Althans zo was het voor mij. Uit de geluiden die mij bereikte was overduidelijk dat de twee Meesteressen even meer behoefte hadden aan elkaar dan aan mij.
Uit de voetstappen die mijn richting uit kwamen kon ik opmaken dat allebei de vrouwen weer bij mij in de buurt stonden. Mijn Meesteres sprak:”Speeltje, we gaan jouw lichaam gebruiken. Maar dat is niet voor jouw genot, maar voor het onze. Begrijp je? Waag het niet er al te zeer van te genieten en waag het al helemaal niet om klaar te komen. Begrepen?”Ik knikte met de gag in mijn mond en vroeg me af wat er ging gebeuren. Er werd een condoom om mijn stijve geschoven en meteen daarna voelde ik een paar billen tegen mijn eikel. Een hand pakte mijn pik beet en ik voelde hoe een paar schaamlippen zich om mijn eikel sloten. “Stoten, speeltje, net zolang tot ik zeg dat je kan stoppen”. Ik besefte dat mijn stijve gebruikt werd als een levende dildo en dat ik alleen maar een stuk gereedschap was om Meesteres M.net zoveel genot te schenken als zij wenste. Ik probeerde zo te stoten dat haar genot zo optimaal mogelijk was. Ik varieerde mijn stoten in tempo, snelheid en plaats en langzaam maar zeker begin ze te kreunen tot het moment dat ze schreeuwend op mijn stijve pik klaarkwam. Ik bewoog nog wat na en voelde me uit haar glijden. Mijn Meesteres trok het condoom van mijn piemel af en controleerde het kennelijk. “Goed zo, speeltje, niet klaargekomen.”.Ik hoorde hoe ze weer ging zitten, terwijl mijn boeien werden losgemaakt. Ik masseerde mijn polsen even en ook mijn voetboeien werden losgeknoopt, de parachute werd afgedaan en aan de ruk aan mijn ketting begreep ik dat ik achter Meesteres M. aan moest lopen. Zij dwong me op de grond op mijn knieën en maakte de mouthgag los. Een duwtje tegen mijn achterhoofd deed me voorover buigen. Mijn lippen raakten de dijen van mijn Meesteres en ik kreeg de opdracht nu mijn tong maar eens goed te gebruiken. Langzaam liet ik mijn tong tussen de lipjes van mijn Meesteres glijden. Ik voelde dat de gedachte mij vreselijk opwond en ik werd opnieuw keihard. Mijn tong maakte cirkeltjes over haar klitje en ik duwde hem verder naar binnen. Met een zucht ging mijn Meesteres verzitten zodat ik wat gemakkelijker toegang kreeg. Uit haat gehijg maakte ik op dat ze kennelijk genoot en met hernieuwd enthousiasme flitste ik mijn tong naar binnen en zoog telkens op haar klitje. Met een kreun hief ze haar dijen verder op en ik voelde dat ze op het punt stond om klaar te komen. Ik drukte mijn lippen op haar knopje en zoog het fel naar binnen. Met een gil kwam mijn Meesteres klaar. Nog nahijgend klopte ze me op mijn hoofd. “Goed gedaan, speeltje. Je hebt wel een beloning verdiend.”. Ik werd terug geleid naar de deur en daar opnieuw vastgezet. Voor me hoorde ik hoe de twee vrouwen opnieuw niet van elkaar af konden blijven. “Weet je”, zei mijn Meesteres, “Laat hij het lekker even zelf uitzoeken.”Er werd een ring vlak onder mijn eikel geschoven en de vibrator aan de ring werd in een stand gezet, waardoor ik wel werd geprikkeld, maar waarschijnlijk pas na een hele tijd door zou klaarkomen.
Door de trilling raakte ik helemaal geconcentreerd op de stijfheid van mijn penis en een al dan niet naderend orgasme. De geluiden van de bank drongen nauwelijks tot mij door en na een minuut of tien voelde ik dat ik het niet langer kon tegenhouden. Ik vroeg hardop aan mijn Meesteres of ik mocht klaarkomen. “Ja, hoor. Wat jij wil. Ik ben even bezig speeltje” klonk het vernederend. Wetend dat ik mijn zaad zou spuiten voor de ogen van de twee vrouwen en wetend dat ik dat vernederende orgasme niet zou kunnen tegenhouden spoot ik mijzelf kreunend leeg, mijn Meesteres bedankend.