Lieve mensen, Bdsm Vrienden, Jaws,

(Anita) smittie

Post by (Anita) smittie »

Ik heb vandaag op deze site mijn laatste verhaal geplaatst! 435 verhalen door mij geplaatst, meer dan 1500 op de voorgaande jaws pagina’s.
Ik moet nu noodgedwongen stoppen. Heb slokdarmkanker en ben uitbehandeld, niets kunnen ze nu nog voor mij doen. :( :( :( De tijd die ik nog heb wil ik graag doorbrengen met hen die mij lief zijn. Ik zal zolang ik er nog ben misschien nog een kijkje nemen op de site.
Ik hoop dat nu iemand anders het stokje van mij overneemt en verhalen gaat plaatsen op deze prachtige site.
mcernest

Re: Lieve mensen, Bdsm Vrienden, Jaws,

Post by mcernest »

wauw!!!!!!!!!!!!!!!
bij dit bericht schieten woorden te kort, maar wil als eerste je erg veel moed en tijd om van je naasten en dierbaren te genieten toewensen .
verder natuurlijk heel erg bedankt voor al het leuks en moois dat je ons hebt laten lezen ^~~^14
veel dank en groet van een trouwe bezoeker
McErnest
egros

Post by egros »

daar kan ik me alleen maar aan mijn voorganger aansluiten. Beter kan je het niet meer schrijven.
Ik wens je van harte het beste en dat alles verdere nu naar jouw wensen zal verlopen.
(Anita) smittie

mcernest wrote: 18 Aug 2018, 22:34 wauw!!!!!!!!!!!!!!!
bij dit bericht schieten woorden te kort, maar wil als eerste je erg veel moed en tijd om van je naasten en dierbaren te genieten toewensen .
verder natuurlijk heel erg bedankt voor al het leuks en moois dat je ons hebt laten lezen ^~~^14
veel dank en groet van een trouwe bezoeker
McErnest
Dankjewel, lief ^~~^3
(Anita) smittie

egros wrote: 18 Aug 2018, 23:05 daar kan ik me alleen maar aan mijn voorganger aansluiten. Beter kan je het niet meer schrijven.
Ik wens je van harte het beste en dat alles verdere nu naar jouw wensen zal verlopen.
Dankjewel, ^~~^3
Sadi58

Post by Sadi58 »

Het is bijzonder aangrijpend dit te vernemen en ik dank u voor alle mooie verhalen die u hebt gepost!
Ik wens u nog een zo goed mogelijke tijd met uw dierbaren !

Sadi58
Jaws
Site Admin

Post by Jaws »

Beste lieve Anita,

Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie.
Niet dat ik geen interesse had voor wat er jou is overkomen met deze vreselijke ziekte, maar ik was gewoonweg uit het veld geslagen door je mededeling.
Mijn gedachten zijn zeker wel bij jou en je familie.
De diagnose uitbehandelde slokdarmkanker moet vreselijk hard zijn aangekomen voor jullie.
Ik hoop dat je wens, om nog enige tijd met je geliefde dierbare vrienden en familie te mogen doorbrengen, intens en nog lang mag beleven.

Dank voor alle mooie verhalen die je hier hebt gepost.
Ik hoop je zo nu en dan nog eens hier op de site te mogen zien en zal zeker met veel genoegen aan je terugdenken.

Veel sterkte en van mij een innige warme knuf,…
(Anita) smittie

Sadi58 wrote: 21 Aug 2018, 07:47 Het is bijzonder aangrijpend dit te vernemen en ik dank u voor alle mooie verhalen die u hebt gepost!
Ik wens u nog een zo goed mogelijke tijd met uw dierbaren !

Sadi58
Dankjewel, ^~~^3
(Anita) smittie

Jaws wrote: 21 Aug 2018, 15:32 Beste lieve Anita,

Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie.
Niet dat ik geen interesse had voor wat er jou is overkomen met deze vreselijke ziekte, maar ik was gewoonweg uit het veld geslagen door je mededeling.
Mijn gedachten zijn zeker wel bij jou en je familie.
De diagnose uitbehandelde slokdarmkanker moet vreselijk hard zijn aangekomen voor jullie.
Ik hoop dat je wens, om nog enige tijd met je geliefde dierbare vrienden en familie te mogen doorbrengen, intens en nog lang mag beleven.

Dank voor alle mooie verhalen die je hier hebt gepost.
Ik hoop je zo nu en dan nog eens hier op de site te mogen zien en zal zeker met veel genoegen aan je terugdenken.

Veel sterkte en van mij een innige warme knuf,…
Dankjewel Jaws,

Ik heb het altijd met heel veel liefde en passie gedaan, heb alleen nu de moed er niet meer voor.
De diagnose is ingeslagen als een bom. Ik heb dagenlang gehuild, waarom ik? Ben nog zo jong!
Voel me op dit moment nog wel redelijk, maar heb wel een wilsverklaring opgesteld en ook
al een gesprek gehad met een schouwarts. Ik wil geen pijn lijden, als ik niet meer kan
gaat de stekker eruit, hoe hard het ook klinkt

Vaarwel vriend en dankjewel voor je vertrouwen in mij ^~~^3

Anita Smit (smittie)
curious

Post by curious »

Heel veel verhalen, maar woorden schieten nu tekort... Heel veel sterkte voor jou en je naasten.
Post Reply