Be-dienen

Post Reply
(Anita) smittie

Be-dienen

Post by (Anita) smittie »

Be-dienen

Daar stond ik voor de deur. Zenuwachtig, maar toch ook wel een beetje opgewonden moet ik toegeven.
Ik belde aan en meteen werd de deur open gedaan.”Kom maar boven”, zei ze.
“Precies op tijd. Daar hou ik van.”
Ik liep de trap op naar boven. Nu ik daadwerkelijk binnen was klopte mijn hart toch wel in mijn keel. Maar eerlijk is eerlijk, ook ergens anders.
“Volg me maar meteen” zei ze. En ik volgde haar naar de badkamer.
Kleed je uit en wacht hier. Ik kleedde me uit en legde mijn kleren keurig opgevouwen op het kastje dat er stond.
Daar was ze alweer. “Goed rechtop staan” zei ze nu.
Ze liep op me heen, pakte mijn piemel vast en trok er even aan. Daar werd hij nog een beetje stijver van. Ze deed het velletje even naar achter. “Keurig die is lekker fris”. Ze draaide me om en liet me bukken. Trok en aan mijn zak en deed mijn billen uit elkaar. “Goedzo, ook lekker fris, en glad geschoren”. Ik mocht weer rechtop gaan staan. Maar niet nadat ze toch even een vinger in mijn sterretje had gestopt. Dit zorgde er voor dat mijn pik zijn volle oorlogssterkte bereikte. Toen ik rechtop stond kneep en trok ze nog even aan mijn tepels zodat deze hard werden.
“OK, trek je string weer aan en kom naar de keuken.”
Zo gezegd, zo gedaan.
Aangekomen in de keuken liet ze me zien waar ik alles kon vinden. Daarna liet ze me alleen met de mededeling dat als ze me nodig had, ze wel zou roepen.
Niet veel later hoorde ik de deurbel. Ik hoorde vrouwen stemmen de trap op komen.
Werd nu toch wel een beetje zenuwachtig. Kon niet goed horen hoeveel vrouwen het waren.
Maar kon nu niet meer terug. Vanuit de keuken hoorde ik hoe de dames naar de huiskamer gingen en daar plaatsnamen.
Ineens hoorde ik mijn naam roepen.
Ik schrok er nu toch wel een beetje van, herstelde me snel en liep de huiskamer in.
Daar zaten nu vier dames. Mijn collega bij wiens huis het was. En nog drie andere dames.
Met mijn collega erbij waren er drie dames van midden veertig schat ik.
Mijn collega is niet al groot, maar wel goed gevuld, met een paar enorme en verrukkelijke borsten, cup F ,en kort rood haar.
Van de andere dames was er nog één van dat kaliber maar dan met blond haar. De andere dame was wat langer en had een mooi figuur en borsten cup C.
Dan was er de vierde dame. Die schatte ik hooguit 20, met mooi lang rood haar, cup C borsten en een mooi figuurtje.
“Thea wat heb je nu”, hoorde ik iemand zeggen.
We worden vandaag bediend, dan ka ik ook eens blijven zitten zie mijn collega.
En zoals je ziet hebben we dan ook nog eens iets om naar te kijken.
“Dat kun je wel zeggen “Zei de tweede rondborstige dame die Nel bleek te heten.
“Nou hè,”Draai je eens rond, dan kunnen ze je allemaal goed bekijken.” Gehoorzaam draaide ik me om. Op verzoek bukte ik me ook weer en zette mijn benen iets uit elkaar. Hierdoor kregen de dames goed uitzicht op mijn billen, en de strakgespannen string daar tussen.
Door alle aandacht was mijn pik inmiddels helemaal stijf. Toen ik weer rechtop stond was dat voor de dames goed te zien. Hmmm, hoorde ik uit een paar monden.
“Ga nu eerst maar eens voor de koffie zorgen”werd me gezegd. Terwijl ik me omdraaide om naar de keuken te lopen om de koffie te gaan halen voelde ik een hand over mijn billen strelen. Een rilling liep over mijn rug.
In de keuken hoorde ik de dames flink kletsen. De andere dames waren uitgenodigd om gezellig kaarten te komen maken. Zo’n huisvrouwen fröbelclubje. En dit was eens wat anders.
Met een blad met daarop de koffie liep ik terug naar de huiskamer.
Thea en ik hadden afgesproken dat als de dames het echt niet leuk vonden, ik mijn kleren aan zou doen en naar huis gaan.
Maar daar was geen sprake van. De sfeer in de kamer was anders. Behalve het meisje, dat Lonneke bleek te heten, zaten alle dames me nu ongegeneerd te bekijken. Ik voelde hun blikken over mijn lijf gaan. Toen ik voorover leunde om de koffie op tafel te zetten voelde ik weer handen die over mijn billen streelden, en dit keer waren het niet die van Thea want die zat aan de andere kant van de tafel.
Mijn taak volbracht trok ik me weer terug in de keuken, wachtend tot ik weer nodig zou zijn.
Na een poos hoorde ik mijn naam weer. Toen ik de kamer in kwam werd mij verteld dat de dames nog wel een kopje koffie lusten.
Terug naar de keuken dus om de koffie te gaan halen.
Weer voelde ik handen toen ik de koffie op de tafel zette. En nu niet alleen op mijn billen. Een vinger gleed langs de voorzijde van mijn string. Het was de vinger van Brigitte zoals de laatste dame bleek te heten.
Nadat ik de koffie op de tafel gezet had wilde ik terug lopen naar de keuken. “Als je het dienblad hebt terug gezet kom je terug naar de kamer” zei Thea. “Op je knieën met je gezicht van ons af, dan voorover zodat wij je kont goed kunnen zien. Benen uit elkaar”. Dit was toch wel een kwetsbare houding. En ik begreep dat de dames een prachtig uitzicht op mijn billen hadden, en mijn in string verpakte gereedschap.
Over gereedschap gesproken, hij bleef hier niet onbewogen bij. Hij was steeds halfstijf.
Dit was de dames natuurlijk ook niet ontgaan. Ze maakten hier steeds opmerkingen over.
Toen hoorde ik Thea zeggen: “raken jullie hier niet een beetje op uitgekeken? “
Dat beaamden de andere dames. Daar had Thea dan wel wat ideeën voor om de saaiheid te verdrijven.
Ik bedacht me dat er van die kaarten niet veel meer zou komen. Maar moest ook even slikken want vanaf nu zou ik wel het lijdend voorwerp zijn.
Ik hoorde iemand opstaan, maar kon niet zien wie het was. Maar ik gokte dat het Thea was.
“Wat zal ik doen voor jullie? “vroeg ze aan de andere dames.
“Zijn billen een beetje opwarmen met een beetje billenkoek, of meteen de zweep erover?”
Hier schrok ik toch wel even van. Maar besloot toch maar af te wachten wat er zou gebeuren.
Bijna unaniem klonk het: “ billenkoek”. De stem van Lonneke , die ik tot nu toe nog bijna niet gehoord had kwam er boven uit.
Plots werk ik onzacht in mijn nekvel gegrepen, daar had ik niet opgerekend.
Thea trok me mee naar een stoel bij de grote tafel, ging zitten en legde mij over haar schoot. Al snel daalde haar hand voor de eerste keer op mijn billen neer. Afwisselend links en rechts. Ze wist dat ik hier opgewonden van werd. Binnen hele korte tijd was mijn pik dan ook keihard. Een lichte kreun kon ik dan ook niet onderdrukken.
“Vindt hij dat nou echt lekker”hoorde ik Brigitte vragen.
Thea pakte me in mijn nekvel en dwong me overeind, en trok vervolgens mijn string naar beneden om daarmee mijn stijve penis te onthullen.
Wow zeiden de andere vrouwen in koor. Ze trok mijn voorhuid naar achteren om het voorvocht te laten zien. “Zoals jullie zien wordt hij er hartstikke geil van.”
Dan wil ik het ook wel een proberen zij Brigitte, en ging op een stoel zitten. Hardhandig duwde Thea mij over de schoot van Brigitte. Doordat de rok die zij droeg iets omhoog was geschoven voelde ik mijn pik tegen het naakte vlees van haar benen. Dat voelde zij ook want hardhandig klemde zij hem vast.

Toen gaf ze me ook de eerste klap op mijn billen. Eerst nog niet zo hard, maar al snel kwam er meer kracht in. Mijn billen begonnen al goed te gloeien. Ze moeten al aardig rood kleuren.
Ik hoorde de kamerdeur opengaan. Ik had Thea niet de kamer uit horen gaan, maar zij was schijnbaar iets gaan halen.
De klappen hielden op. Net toen ik dacht dat de dames genoeg hadden gezien en gedaan daalde een zweepje neer op mijn billen.
“Auw”, dacht ik, ik zei het niet want wist dat ik dan een straf zou krijgen.
“Dit is ook leuk” hoorde ik Thea zeggen. Ik voelde hoe ze met haar voeten mijn benen verder uit elkaar duwde terwijl ik nog steeds over de benen van Brigitte lag. Hierdoor werden ook andere plekjes kwetsbaar voor het zweepje, die dan ook al snel mijn ballen raakte.
Pijn en genot tegelijk maakten zich meester van mijn lijf. Ik kon het dan ook niet helpen dat ik zachtjes neukbewegingen ging maken met mijn pik tussen de benen van Brigitte.
Dat kwam me duur te staan. “Ben je nou gek geworden” zei Thea hard. Pakte me bij mijn haar en trok me overeind. Toen ik overeind stond kwam de zweep neer op mijn pik.
“Als jullie willen kunnen we beter ophouden met de kaarten, en eens even lekker verder spelen hiermee, wat denken jullie? “ Alledrie de dames konden zich hier wel in vinden.
Zo kreeg de middag ineens een hele andere wending dan ik gedacht had. Maar werd mijn fantasie meer als waarheid.
Thea pakte me hardhandig bij mijn pik en trok me daar aan mee naar de voorkamer. De andere dames volgden.
Hier genoot ik van, dit was wat ik wilde. Heerlijk om bekeken te worden en door de dames als een stuk speelgoed behandeld.
Aangekomen in de voorde kamer vroeg Thea aan de dames of ze een idee hadden wat ze met me wilden doen. Eigenlijk hadden ze niet echt een idee. “Er mag veel hoor”zie Thea.
Toen klonk het schuchter uit de mond van lonneke dat me wel eens aan wilden raken. Ze had nog nooit een blote man aangeraakt. Tot even geleden had ze er zelfs nog nooit één in het echt naakt gezien.
De dames gaven haar toestemming om zich toch vooral uit te leven.
Thea duwde me naar Lonneke toe die op de bank had plaatsgenomen.
Afwachtend stelde ik me voor haar op. Verlegen keek ze naar me en pakte toen wijfelend mijn fier vooruit staande pik vast.
Ze bewoog voorzichtig haar hand op en neer. Dat was wel aangenaam, maar ze moest nog een hoop leren.
“Kijk, zo moet je dat doen” zie Nel. Die haar moeder bleek te zijn. Ze duwde de hand van haar dochter weg en bewoog mijn voorhuid heen en weer. Met alle geile spanning die ik inmiddels van al het gebeuren had opgebouwd voelde ik nu dat ik op het punt stond om klaar te komen.
Maar Thea zag dat ook en greep in. En wel hardhandig. Ze pakte mijn ballen en kneep er hard in. “Nee mannetje, je bent er voor ons, je komt pas klaar als wij dat willen.”
Mijn orgasme zakte af.
Vanaf nu had Thea weer de regie. Ze had er een koffer bij gepakt. Ik vermoedde dat daar haar speeltjes in zaten. Dat vermoeden werd bevestigd toen ze de koffer open deed en er een kort stuk koord uit haalde. Hiermee bond ze mijn pik en ballen af. Dit zou er voor gaan zorgen dat hij niet slap werd, maar zou ook het orgasme uitstellen.
De andere dames zaten, met rode konen, stil te kijken. Ik kreeg het idee dat het hen toch ook wel erg opwond.
Zal ik eens het één en ander met hem doen, vroeg Thea. De anderen knikten alleen maar.
Uit de koffer kwam nu een ketting met wat klemmetjes. Twee van deze klemmetjes kwamen op mijn tepels, de twee anderen gingen op mijn zak. Zolang ik geen gekke bewegingen maakte ging het goed. Anders voelde ik de klemmetjes aan mijn zak en tepels trekken. “Daar gaan we nu eens op ons gemak naar kijken “. Ze maakte de salontafel leeg, en trok me aan mijn pik er naar toe. Doordat ze me aan mijn pik vast had kwam het kettinkje ook onder spanning te staan. Dat deed best wel pijn. Me nog steeds aan mijn pik vasthoudend wist ze me op de salontafel te manoeuvreren. Het werd me duidelijk gemaakt dat ik op handen en knieën moest gaan zitten. Zo zat ik wel erg te koop. Met een paar tikken op mijn billen werd het me vervolgens duidelijk dat ik door mijn ellebogen moest zakken.
Hierdoor kwam mijn kont omhoog. Ze duwde mijn benen uit elkaar. Zo lag ik ontzettend te kijk. De dames moeten nu een goed uitzicht hebben gehad op me.
Door deze houding kwam het kettinkje ook te hangen. Gelukkig maakte ze die al snel los.
Terwijl Thea zo met mij bezig was zaten de andere dames op de bank naar me te kijken.
Dat was toch ook wel erg geil.
Thea liep om mij heen en sloeg een op mijn billen, pakte van achter tussen mijn benen door mijn pik vast en trok hem naar achteren. Deed het velletje een paar keer heen en weer. Ik had zo langzaam aan het gevoel dat mijn ballen gingen ontploffen van geilheid.
Nu wreef ze over mijn billen, trok ze van elkaar zodat mijn sterretje zichtbaar werd. Ik voelde hoe ze met een natte vinger er over heen wreef en toen langzaam de druk verhoogde. Haar vinger gleed naar binnen.
“Kan iemand mij even de glijmiddel uit mijn koffer geven”, vroeg ze aan de dames op de bank. Nel stond op en gaf Thea het gevraagde. Ik voelde hoe deze de glijmiddel op mijn sterretje liet druppelen. Ze begon nu soepel haar vinger in en uit te bewegen. Even later voelde ik dat er niet één maar twee vingers in kwamen. Ze masseerden mijn prostaat. Nu hield ik het echt bijna niet meer.
Met haar andere hand pakte ze nu weer mijn pik beet, trok deze naar achter en schoof het velletje terug. Ze kneep in mijn eikel waardoor een druppel voorvocht naar buiten geperst werd.
“Zien jullie hoe lekker hij het vindt”zei ze tegen de nog steeds zwijgend toekijkende dames op de bank.
“Ik denk dat hij bijna op knappen staat” zei ze nu tegen de anderen.
“Dat is ook wel een heel geil gezicht “hoorde ik Nel zeggen. “Het laat mij ook niet koud”.
“Nou”zei Thea, “daar kunnen we hem jou ook wel wat aan laten doen hoor. Hij is hier voor ons tenslotte”. Terwijl ze dat zij kneep ze weer hard in mijn ballen waardoor mijn orgasme zakte.
“Nou ik weet niet hoor” zei Nel, “wel een beetje vreemd”.
Na een discussie besloot ze toch van het aanbod gebruik te maken. Ze stond op van de bank en ging voor me staan. Ze vertelde dat haar man haar nooit wilde likken en dat ze dat toch wel eens mee wilde maken. “Mam”, zei Lonneke, “dat kun je toch niet maken” Een blik van haar moeder legde haar het zwijgen op.
Ik kreeg de opdracht haar broek los te maken. Dat deed ik uiteraard. Ik deed haar broek los en trok deze naar beneden. Ze stond nu in haar slip met haar broek op haar knieën. Thea instrueerde mij om eerst maar eens over de slip heen te kussen enz. Dat deed ik dus. Aan weerzijden van het kruisje staken haren uit. Dames van deze leeftijd scheren zich schijnbaar niet. Omdat dit niet de meest handige houding is om een vrouw te beffen nam Nel nu weer op de bank plaats. Thea zorgde er weer hardhandig voor dat ik tussen haar benen terechtkwam. In opdracht van Thea trok ik nu de slip van Nel haar kont. Een zwaar behaarde kut kwam inderdaad te voorschijn. Ik had echter geen keus, en begon haar te likken. Ze smaakte en rook overheersend naar vrouw, geile vrouw. Haar kut was drijfnat het had haar inderdaad niet koud gelaten, de voorstelling tot nu toe.
Ik likte haar van boven naar beneden alsof ze een ijsje was. Na een paar halen likte ik met het puntje van mijn tong haar klit. Begon er vervolgens op te sabbelen. Een luid gekreun ontsnapte aan haar mond. “Oh”zei ze “wat lekker, wat zalig”. Als snel begon het gekreun harder te worden. En tot mijn verbazing, en die van de andere dames kwam ze klaar.
“Dat werd dus inderdaad hoogtijd dat die eens onder handen genomen werd.
Thea pakte me aan mijn haar en trok me nu weer overeind. Als een soort van beloning bukte ze nu voor me en nam mijn stijve pik in haar mond. Ze pijpte heerlijk. Weer voelde ik een orgasme aankomen. En weer kneep ze hard in mijn ballen, en voelde ik het weer wegzakken.
Ik hoorde iemand in de koffer met speeltjes rommelen.
En hoorde toen Brigitte zeggen: “Mag ik dit eens proberen, dat heb ik altijd al eens gewild”.
Thea antwoordde dat het goed was. Ik kon niet zien wat Brigitte uitgezocht had omdat ze achter me stond. Ik moest mijn hoofd rechtop houden en voor me kijken. Elke keer dat ik mijn hoofd draaide of liet zakken werd ik aan mijn haar getrokken of kreeg een klap ergens, dus dat deed ik maar niet meer.
Ik hoorde hoe iemand haar kleren uittrok en nam aan dat het Brigitte was.
Ik hoor nog wat gemompel en toen voelde ik hoe er weer glijmiddel tussen mijn billen gedaan werd.
Voordat ik er over na kon denken voelde ik dat er iets tegen mijn anus gezet werd. Het was een dildo of een buttplug. Iemand begon mij er mee te neuken. Ik hoorde nu hoe Brigitte begon te kreunen en voelde haar tegen mij aanstoten. Het was een voorbindlul. Ik werd nu in mijn kont geneukt door een vrouw met een voorbindlul. Tjezus wat geil zeg.
Brigitte begon ook steeds harder te kreunen, ik stelde me dus voor dat de voorbind lul ook iets had wat in haar kutje zat.
Ik voelde nu dat Thea met mijn pik begon te spelen.
Dit werd me echt te veel. Na een korte tijd kwam ik echt heel heftig klaar. Ik spoot mijn zaad op de salon tafel. Dikke stralen werden dikke klodders op het tafelblad. Brigitte neukte nog even door en kwam toen ook klaar. Toen zij de dildo voor de laatste keer uit mijn kont haalde zakte ik langzaam in elkaar. Ik lag nu op de tafel in mijn eigen zaad.
Tjonge wat was dat vernederend, geneukt worden door een vrouw, terwijl drie andere vrouwen toekeken. Maar het was ook ontzettend geil.
Ik was even doodmoe, en Thea zei dat ik even mocht blijven liggen.
“Wow” hoorde ik Brigitte zeggen. “Kunnen we van het hobbyclubje niet een ander clubje maken, dit is veel leuker.”
Thea beaamde dat dat wat haar betreft wel kon, en dat ik er volgens haar ook geen bezwaar tegen zou hebben.
“Mag ik dan ook weer meekomen? “ vroeg Lonneke. “Had eigenlijk gehoopt om nu eens een man te voelen enzo”.
“Nou, mar hier krijgen we zo nog wel leven in als jij dat wilt, en als je moeder het goed vindt”zei Thea.
Nel zei dat ze het zeker goed vond, welke moeder krijgt nu de kans om bij de eerste seksuele ervaringen van haar dochter te zijn.
Ik had het gevoel dat het nog een lange middag zou worden.
Post Reply