Straftraining
Anne is een mooie slanke meid, ze is al weer een paar maanden 18 en heeft het best leuk op school, heeft veel vriendinnen, ook via de turnvereniging, haar vorige turnvereniging wel te verstaan! Turnen is haar grootste passie, vanaf haar vijfde jaar gaat ze trouw twee keer in de week naar de vereniging. Een gezellige club, waar de meiden veel lol hebben en over heel veel dingen praten! Vooral “vrouwen” dingen worden er besproken. En zeg nou eerlijk, die meiden groeien allemaal, worden allemaal rijper en zitten min of meer allemaal in het zelfde schuitje. Ze zijn gepassioneerd van het turnen, hebben eigenlijk geen tijd voor jongens. Des te meer reden om er over te praten en om er over te fantaseren. Onderlinge strijd is er eigenlijk niet. Maar sinds een half jaar gaat het niet lekker meer met turnen. Ze moest van Joop, haar stiefvader, naar een andere vereniging. Een vereniging die veel beter is, een vereniging waar ze door kan groeien, sneller naar de top, aldus Joop.
Anne wil helemaal niet naar de top, die vindt het leuk om te bewegen, gewoon lekker bezig zijn. De één gaat naar een sportschool en zei gaat lekker twee keer in de week naar turner. Echter, Joop ziet dit heel anders! Joop is veel meer een streber en wil alleen het beste voor “zijn” kleine meid. De reden dat ze niet meer graag gaat heeft te maken met de hele situatie op en tijdens de turnlessen. De leidster, Olga, is niet bepaald een vriendin, of coach of goede trainster. Ze houdt er ook vreemde regels op na, regels die Anne hélemaal niet bevallen! Op de vorige turnvereniging was het heel normaal om onder je turnpakje een sport bh-tje en een onderbroekje te dragen. Olga wil daar niets van weten! “Zo’n onderbroekje of slipje tekent te veel af” zegt ze altijd. “Ook een bh-tje onder je pakje is geen gezicht, en als jullie goed trainen en er voor zorgen dat je stevige borsten hebt, heb je geen bh nodig.” Op zich zijn dit regels die Anne wel kan begrijpen, maar toch zitten ze haar niet lekker. “Wat maakt het tijdens een training nou uit of je wat onder je pakje draagt” zegt Anne vaak tegen Olga. Maar Olga kan dan echt boos worden wat resulteert in een straf training! Ook gewoon het feit dat Olga altijd staat te kijken hoe de meisjes zich omkleden. Ze staat echt gewoon te kijken of de meiden niks onder de pakjes aan hebben. Maar laatst ging ze wel erg ver. “De laatste keer moesten we met vier meiden helemaal naakt op een rij staan. Olga wilde inspecteren of we wel een mooie goede rechte rug hadden, en of we wel onze schaamstreek mooi geschoren was” “Die plukken shag die jullie hebben wil ik nooit meer zien!” Sprak ze op een zeer strenge toon. “Het is geen smoel, jullie in de mooie strakke pakjes, en dan komen er van die plukken schaamhaar uit de pijpjes, walgelijk!” Dit ging Anne echt te ver, en natuurlijk had Anne er wat van gezegd tegen Olga. “Jij met je grote brutale mond! Jij gaat maar wat extra trainen Anne, jij blijft gewoon een halfuurtje na!, begrepen Anne.“ Anne, ruim 18, schrok hier van. “straf training! Oei, als mijn stiefvader dat hoort.” Ja, Joop, mag dit absoluut niet weten. Olga en Joop gaan goed met elkaar om, eigenlijk steeds beter sinds haar echte vader een klein jaartje geleden is overleden. De omgang van Olga en “paps” is ook de reden dat ze naar die andere turnvereniging moest. En moeders vindt alles best, die doet ook precies wat “stief” wil.
“Straftraining is altijd vernederend, zeker bij een trainster als Olga. Eerst 15 minuten touwtje springen. Best wel vervelend zonder mijn sport bh. Mijn c-cup schudt dan behoorlijk hoor. Maar dan, daarna, spreidstand. Olga legt dan haar hand met de rug naar beneden op de vloer. Ik moet dan een spreidstand doen, dus met schaambeen bijna de vloer aanraken. Olga vindt het belangrijk dat er een kleine opening blijft tussen mijn schaamlipjes en de vloer. Deze afstand controleert ze met haar hand.” “Anne, ik moet net je schaamlippen kunnen voelen, zonder dat het gewicht van je hele lichaam op mijn hand drukt.” “Ja Olga, ik doe mijn best toch!” “Goed zo meisje, en nu 10 keer achter elkaar!” Iedere keer als ik zo haar hand moet aanraken buigt ze ietsjes haar vingers, “even controleren” zegt Olga. “Juist meisje, je doet het goed, maar let er nu ook op dat je rug mooi strak is. Ietsjes hol maken, je borsten moeten mooi naar voren uitsteken.”
“En hoe vervelend ik het ook vindt, op een zekere manier doet het wel iets met me. Ik kan het gevoel nooit goed omschrijven, maar het geeft een bepaalde kriebeling in mijn onderbuik, het windt me op, raar genoeg!” Olga weet dat. Ze laat me dit net zo vaak doen tot mijn korenblauwe pakje een donker plekje krijgt in het kruis. “Je krijgt het er warm van hè Anne!” zegt ze dan. “Maar als ik zo naar je harde tepeltjes kijk, dan denk ik dat jet het weer koud hebt!” “Pfff, net of ze niet weet wat het is.” Die hele manier van praten, me op een vernederende manier aanspreken windt me eigenlijk wel op. Ik word er, plat gezegd, redelijk geil van. Zelfs zo geil dat ik het onbewust ga uitlokken! Op een bepaald moment dacht ik bij mezelf: “ik scheer me niet meer, ik ga lekker provoceren, en iedere keer als ik mijn turnpakje aan heb, trek ik mijn schaamhaartjes lekker naar buiten.“ Woensdag middag komt Anne om ongeveer vijf uur thuis van haar training. Weer een straftraining. Olga was kwaad op Anne, haar kutje was niet mooi glad! En hoewel het pas een weekje terug was, dat ze voor haar zelf de beslissing had genomen haar schaamhaar te laten groeien, voelde Olga de stoppels door haar turnpakje heen. “Wat prikt er nu steeds in mijn hand Anne” vroeg Olga tijdens de controle bij de spreidstand. “Oh…dat zal wel schaamhaar zijn, ik scheer me niet meer. Ik vind het niet nodig om me steeds te scheren Olga! “Wat zeg jij!” “Nou gewoon, ik scheer me niet. En als u last heeft van die stoppels, dan doe ik voortaan wel weer een onderbroek aan.” Olga werd hiervan zo boos dat ze me tijdens een spreidstand met één vinger tegen mijn tepel, gemeen hard omverduwde. “Naar huis jij, ik bespreek dit gedrag wel met je vader, jij kleine rot puber.” Ook ik werd boos. “Het is mijn vader niet eens!” Joop stond al bij de deur te wachten. Ik zag aan zijn ogen dat het goed mis was.
“Heeft Olga al gebeld pap?” Vroeg ik pesterig.
“Ja, naar boven jij”
“Maar pap, ik kom net van trainen, ik heb dorst, ik wil eerst wat drinken, ennehhh, kunnen we er niet even over praten.”
“Praten, praten….. wat denk je wel, na wat ik heb gehoord van Olga valt er niks te praten. Het is te gek voor woorden. Zo praat je niet tegen je trainster.”
“U hebt maar een kant van het verhaal gehoord, mag ik U de andere helft vertellen.. alstublieft?”
“Neen! Zeg ik je, weg wezen jij!”
“Ja maar..” Joop trok Anne bruut aan haar haren en sleurde Anna zo de trap op naar haar kamer, gooide Anne op het bed en zei: “Olga komt strak naar ons huis, dan zullen we praten meisje, en zorg er voor dat je je gedraagt. Bedenk maar vast hoe je je excuses moet maken, begrepen?”
“Nee!, ze kan me wat, ze doet dingen die niet mogen, maar daar heeft u geen oren naar hè?”
Joop kwam nu woest terug.
“Staan jij! Rok omhoog! Billen bloot! Handen in je nek!”
“Oei” dacht Anne. “Nu ben ik echt te ver gegaan.”
Vader kwam terug uit de andere kamer. Zonder te kijken wist ik dat hij het Spaanse riet gepakt had. “Tellen, we gaan tot 50, brutaal nest.” “1, auw”
Anne weet dat de eerste tik altijd het gemeenste is. Gewoon door de schrik, de spanning en de vernedering. Met je blote billen sta je daar in de hoek, voor je stief vader en dan te bedenken dat ik al weer ruim 18 jaar ben! “15, ohhhh, auuw!”
Tranen lopen nu al over Anne haar wangen, haar billen staan inmiddels al vol, 15 heuse striemen tekenen mooi en pijnlijk af op wat ooit haar roomblanke bips was.
“49, 50, bedankt vader.”
Anne staat nu echt heel erg te huilen, het was heus niet de eerste keer dat ze op deze manier weer door “paps” op het recht pad gebracht was, maar het went nooit.
Het blijft verschrikkelijk pijn doen. Zo pijn, dat ik natuurlijk weer een paar dagen niet gemakkelijk kan zitten.
Toen ik me om mocht draaien zag ik tot mijn grote verbazing dat Olga ook in mijn slaapkamer stond. “Ze moet dus al een sleutel hebben” dacht ik.
“Nu gelooft niemand me meer. Olga en Joop zitten nu helemaal op één lijn.”
“Nou, nou Joop” zei Olga. “Dit is wel een beetje erg overdreven hoor.”
“Hoezo?” Sprak Joop, duidelijk geïrriteerd door de opmerking van Olga.
“Weet je wel hoe brutaal mijn eigen stief dochter wordt?”
“Ja, kom op Joop, straf Okay, maar het moet wel in verhouding staan.”
“In verhouding staan, juist! Dat zeg je heel goed Olga.”
Anne, nog steeds met blote billen in de hoek, genoot er duidelijk van dat de twee een beetje ruzie kregen. Eigenlijk hoopte ze dat de ruzie zo erg werd dat ze weer uit elkaar zouden gaan.
“En kijk nou eens, Olga, wat heb je nu bereikt? Anne staat ons gewoon uit te lachen!”
Vader greep al weer naar het riet en wilde al weer een volgende serie van 50 tikken gaan uitdelen.
“Stel je niet zo aan Joop, natuurlijk moet ze gecorrigeerd worden, maar slaan is niet de oplossing. We moeten haar wel het goede voorbeeld blijven geven.” “Draai je om Anne” sprak Olga Anne op strenge toon toe. “Anne, ik en je stief vader zijn niet blij met je houding die je de laatste tijd vertoont.”
Joop was verbaasd over het feit dat Olga gewoon de regie betreffende het hele straffen over nam.
“Anne, heb je Joop verteld waarom ik je heb weggestuurd van de les?”
“Nee” sprak Anne, nog steeds snikkend. “Daar heb ik de kans niet voor gekregen, ik moest gelijk, zonder iets te drinken naar mijn kamertje.” “Hmmm, is niet slim van je stiefvader, dat moet ik toegeven!” “Joop, ik heb haar weggestuurd omdat mevrouw zich niet meer wenst te scheren. Ze weet hoe belangrijk ik het vindt dat haar schaamstreek mooi glad en verzorgd moet zijn. Ik vind het verschrikkelijk om te zien als die meiden een spreidstand maken en ik zie dan links en recht van de plukken schaamhaar uit het turnpakje hangen.”
Joop kijkt Olga verbaast aan, “scheren van de schaamstreek? Daarvoor hebben we nu ruzie Olga?’
“Ja” zegt Olga. “Maar ik heb nooit gezegd dat je Anne daarvoor zo erg moest straffen hoor, ik vind alleen wel dat je die meid wat moet bij brengen op het gebeid van de persoonlijke hygiëne.” “Ja!” zegt Anne plotseling. “Het is jouw schuld dus allemaal pap, jij hebt me nooit goed verteld hoe ik me moet scheren.” Anne dacht slim te doen met deze opmerking, in de hoop dat de ruzie tussen de twee weer een beetje zou oplaaien. Maar helaas, het pakt anders uit voor Anne.
“Goed dan! ”sprak vader. “Anne, pak je scheer spullen, je gaat nu aan Olga laten zien hoe je je scheert. Olga, jij kijkt of ze het goed doet, geeft eventueel de juiste aanvullingen, desnoods doe je het voor!”
Anne was nu even helemaal de weg kwijt. “Moet ik me ten overstaan van mijn stiefvader en zijn vriendin, die ook nog toevallig mijn trainsters is, me hier gaan scheren.”
“Ja Anne, dat moet je inderdaad, kom op stel je niet aan, ik weet heus wel hoe je er naakt uitziet.”
Anne loopt naar de badkamer, trekt alles uit en gaat wijdbeens op de pot zitten. Niet de meest ideale plek om te scheren, maar goed. Ze kijkt de twee verlegen aan, staat weer op en pakt haar scheerspulletjes. Ondanks de vernedering komen ook nu weer die kriebels in haar buik.
“Toe maar meisje, laat ons maar zien hoe je het doet. Je doet het niet alleen voor mij, maar ook voor de jongens, die zijn ook echt helemaal gek van mooi glad geschoren kutjes.”
“Kutjes, hoor ik dat goed?” dacht Anne. Dat zijn woorden die ik Olga nog nooit heb horen zeggen. Het lijkt wel of ze gewoon staat te genieten. Genieten van hoe ik wijdbeens op de pot zit. En…als ik naar de broek van stief kijk, nou, dan zie ik duidelijk ook meer dan dat ik gewoon ben. Ze staan samen te geilen, voor mijn neus. Anna pakt het scheerharkje en haalt het een beetje onhandig over haar schaamlippen.
“Anne toch!” begint Olga, “zo hoort dat toch niet meisje!” en ze kijkt Joop vragend aan.
“Heb je geen scheerschuim of iets voor de meid?”
“Nee, dat heb ik niet, of ze moet mijn eigen scheerschuim nemen, misschien dat dat ook wel goed gaat? Ik heb er toch ook geen ervaring mee, ik weet toch niet hoe ik de kut van mijn stiefdochter moet scheren? En waarom heeft haar moeder haar dat niet geleerd.”
Weer keek Anne verbaast. Joop praat ook al over “kut.” Wat een stel dacht ze?
“Nou, vooruit, pak je scheerschuim.”
Joop loopt naar het badkamerkastje, pakt de kwast en een stuk scheerzeep.
“Hiermee moet het beter gaan kind” zei Joop terwijl hij Anne de kwast en het stukje zeep geeft. “Tjonge tjonge, Joop, help dat kind dan een beetje” sprak Olga hem corrigerend toe en pakte de spullen van Anne af. Ze liep naar de kraan, maakte de kwast nat, draaide die een paar keer stevig over de zeep tot dat het lekker schuimde.
“Nou Anne, ik help je wel hoor meid.”
De kwast met schuim draaide ze liefdevol over de schaamlipjes van Anne, ook het stukje boven haar schaamstreek werd lekker ingezeept.
“Kijk meid, die zeep maakt je huidje lekker soepel, en als je zo met het mesje over je lipjes gaat, zie je precies waar je bent.”
Olga nam het mesje uit Anne haar handen en begon op een heerlijke zacht en lieve manier Anne haar kutje te scheren. Af en toe voelde ze even speels met haar vingers of het mooi glad was. En.. uiteraard per ongelijk, ging er even een vinger een klein beetje naar binnen. Terwijl Olga dat deed keek ze Anne strak aan. Ze zag duidelijk dat Anne hiervan genoot. Anne sloot haar ogen en liet haar verder helemaal door Olga heerlijk glad scheren.
“Zo Anna, voel nu zelfs eens, is dat glad, of is dat glad?” En terwijl Olga dit aan Anne vroeg keek ze even om naar Joop, die nu echt een flinke bult in zijn broek had.
“Zie je wel Anne, je stief vindt het ook mooi zo, of niet soms Joop?”
Joop kleurde een beetje, wist zich even geen houding meer te geven.
Anne had weer allemaal gekke gevoelens, heel dubbel. Het was natuurlijk heel vernederend allemaal. Maar aan de andere kant had ze wel een heerlijk gevoel. Een geil gevoel dacht ze om met de woorden van Olga en stief te spreken.
Een ook die streling van Olga, maakte dat ze supernat was. En Olga wist dat, Olga zat haar bewust op te geilen!
“Zullen we het voortaan maar samen doen dan Anne?” vroeg Olga. “Het is volgens mij veel minder vervelend als we het samen doen meisje, en je ziet, het is zo gebeurt toch.”
Anne twijfelt, het hoort niet, het is niet goed, het mag niet, maar, het is oh zo lekker. En ach; niemand hoeft het toch te weten.
“Ja, graag Olga, heel graag.” Anne schrok van haar eigen woorden, woorden die er uit floepte voor dat ze er erg in had. “Heb je nog iets cremerigs?”vroeg Olga.
“Ja hoor, natuurlijk, ik heb me toch al zo vaak geschoren…!” Antwoordde Anne pesterig.
“Kom Joop, we gaan naar beneden. Anne hoeft alleen nog even haar gevoelige lipjes in te smeren, en dat doet ze lekker, op haar rugliggend op bed. En daar heeft ze ons echt niet bij nodig. Toch Anne?”